(22)" BU DÜNYADA HERŞEY ÖZÜR DİLEMEKLE ÇÖZÜLSEYDİ POLİSLER OLMAZDI"

68 7 4
                                    

Multide defne ve efenin dünya tatlısı resmi var. Multideki şarkıyla okuyun...

Dış ses:

Genç adam üzgün bir ifadeyle sardığı kollarını yavaşca çekti genç kızın üzerinden.

Genç kız hızlı adımlarla orayı terk etmek için harekete geçti.

Hızlı adımlara hareket ederken bir eliyle gözyaşlarını siliyordu.

"Özür dilerim bacaksızım"

Sözlerini mırıldandı. Genç kızın duymadığını , duyamayacağını biliyordu ama özür dilemek sanki acısını hafifletmiş gibi hissetmek için özür dilemişti.

Genç kız gözden kaybolmadan olduğu yerde durdu ve yavaşca arkasına döndü ağlamaklı bir sesle

"Bu dünyada özür dilemekle herşey çözülseydi polisler olmazdı"

"Seni kaybetmek istemiyorum defne bu yüzden sana söylemedim anlayabiliyor musun?"

Yavaşca kızın yanına yaklaştı elini yanağına koydu bir yandan gözyaşlarını silerken kendi gözyaşları ıslatıyordu yanağını onları kim silecekti?

"Ben seni seviyorum defnem seni. Bir anlık oldu içmistik ikimizde. Ne yaptığımızı bilmiyorduk."

"Nasıl bilmiyordun efe ben sadece seni sevdim biliyormusun?

Ben seni beklerken hayatım boyunca beyaz atlı prensim olacağını düşündüm.

Ben senin beyaz atlı prensim olacağına inanmıştım efe tek bildiğim,inandığım şey yalan oldu.

Bunun nasıl bir duygu olduğunu biliyormusun?

Artık hayatımda beyaz atlı prensim yok çünkü masallar gerçek değilmiş efe sen bana bunu kanıtladın.

Hayata sarılabilecek bir nedenim yok. Beni takma sadece kendi hayatını yaşa "

"Ben senin hayatını yaşıyorum,yaşıyacağım"

"Yaşama"

Bir anda genç kız kendini daha fazla tutamayarak sarıldı efe nin kollarına. Birşeyler mırıldanıyordu ama genç adam o kadar huzurluyduki duyamıyordu.

"Seni seviyorum defne"

Diyebildi sadece.

"Seni seviyorum"


E artık yıldız turuncu olur değil mi?

BACAKSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin