(12) BACAK

114 10 1
                                    

Dedi ve ohaaa kıvanç (kıvanç candır) sana geliyom tut beni bebeeem.

Gelen resmen Ateş ve Orkundu. Ben şaşırıp sağ elimle ağzımı kapattım.

Ateş İçeri girdi hem de izin istemeyerek odun pislik. Orkunda çıktı ve gitti.

"Napıyorsun sen?"

"İyiyim sen, Aaa evinizde bayağı güzelmiş"

"Sus pislik"

"Susmassam ne olacak ki ayy korktuuum demeeet beni koruuu defne beni dövüceeek"

Diyerek dudağını sarkıttı demet atılarak

"Git evimizden pislik"

Diyerek itlemeye çalıştı. Onu iten ateş o kadar güçlüydü ki demet duvara yapıştı ve kafası kanamaya başladı nee kafası kanıyo lan ben burada edebiyat yapıyom.

"Demeeeet"

Diyerek koştum türk filmlerindeki gibi ve direkt ateşe yöneldim

"Sen ne yaptığını sanıyorsun pislik"

"Seni istediğimi sanıyorum"

"Nahh alırsın"

Diyerek telefonumu çıkardım ve ambulansı aradım

"Alo ambulans mı?"

Aslında bunu söyleyenlerden nefret ederdim madem arıyon ambulansı de diye soruyon ambulans mı diye ama endişeliyken söyleniyor.

"Evet"

"Asl... Caddesindeki ...adresine acil ambulans"

Diyerek telefonu kapattım.

EFE'DEN

Ege nin bana bağırması ile yerimden kalktım ve arabaya doğru yürüdüm.

Demet bizi çağırmış birşey kutlayacakmışız. Eve geldik ve kapıyı çaldık. Ateş kapıyı açtı ve ne olduğunu anlamadan

"çekilin acil"

Diyerek koşan iki adam ellerindeki sedye ile bize doğru geliyordu bakışlarımı onlara çevirdim.

Neler oluyordu içeride. Kapının aralığından baktığımda gözler ime inanamadım. Yerde kanlar içinde yatan demet ve yanında ağlamaktan şişmiş gözleriyle bana bakan bir defne gördüm.

Kapı açıldı ve içeriden sedeye üzerinde yatan kanlar içindeki demeti gördüm.

Demeti aldılar ve ambulansa bindiler ve peşinden perişan olmuş defneyi bırakıp gitmişti

Hemen Ateş'in arkasından boğazına yapıştım. Yapışmamla cebindeki silahı başımda hissettim.

Defne durdurmak için aramıza girdi ve ...

ERDEM'DEN

Defne'den grup ödevimiz hakkında bilgi almak için evine gidiyordum. Bahçesine geldiğimde ateş sesi duydum ve koşarak ilerledim.

"Vurulmuş,onu vurmuşlar"

Diye mırıldandım üzerinden akan kanlar her yere damladığında içimdeki acı daha daha da büyüyor ve başımdan akan terler gözyaşlarımla buluşuyordu.

Ben neden bu kadar üzülmüstüm ki onun için neden ağlıyordum ki.

Neden bu kadar duygusallaşmıştım ki ? neden önemsiyordum ki?

Hemen gidip ona yardım ettim ona DEFNE ye yardım ettim. Kaldırdım.

Şaşkın bir şekilde Defne'yi izleyen Efeye

"Ne duruyorsun? Yardım et"

Dememle hemen kendine gelip Defne'yi kucakladı. Hastaneye götürmek için arabasına bindirdi. Ateş saskin bir şekilde bakarken hızlı adımlarla kaçmaya başladı.

Katil kaçıyordu . kaçsın daha önemli olan defne idi.

Hastaneye yetistirdik. Hemen yoğun bakıma aldılar. Ateşin isabet ettiği yer BACAKLARIYDI.

Bu yüzden çok korkuyordum. Ya bir daha...

BACAKSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin