Ben bu karizmayı gerçekten seviyom la. Bana buket'in kağan'a baktığı gibi bakıyor. Yada ben öyle sanıyorum :-) .
Eve gittiğimde bir anda bana birşeyler oldu ve test çözmeye başladım. Senenin başında zorla aldığım testleri okulun bitmesine tam 5 gün kala çözüyordum.
Valla bende birşeyler var ya tübe tübe yaav.
Odamdaki kapı çaldı ve açıldı içeri giren Demetmiş. Üzgün gözüküyordu.
"Ne o Dimitcim yüzün beş karış"
Hızlıca nefes aldı sinirliydi sanırım.
"Konuşsana bee"
Iııh diye sesler çıkarıyordu. Bir yandan da eliyle telefonun hoporlörünü kapamış kaş göz hareketi yapıyordu.
Garipliklerini umursamayarak.
"Dur be sapık mısın oynaşma leen kaş gözünü sabitle huylandım"
Dedim ve daha çok sinirlendi.
"Ohaaa inanmıyorum yoksa Ushan ( solucan adlı hikayeden) burdamı?"
"Dilinimi kesti?"
"Ushaaaaaan bak burdayım aşkım geldim bakk - bu sırada dilimi çıkartıyordum - dilim burada istediğin gibi kess al canım"
Demet gülerek
"Salak otur babam telefonda bekle isi cikti gelecek"
"Allahım ya ne salak bu insanlar kapa telefonu sonra ararsın sadece ben mi akıllıyım lan bu dünyada eeh tabi az da olsa Efe de akıllı"
Diyerek ahh çektim
"Aptal aşık"
Diyerek ortamı bozan Demet'e yastık fırlatıp
"Gözünü midene sokarım ablası (kıvanç candır).
"Evet yeni bir teori çıkardım
Aslan:etçil
İnek:otçul
Defne:wattpadcil"Dedikten sonra ağır bir kahkaha attı.
"Ayy allam yaa beni kimlerlen uğrastirion beaa bana kıvanci ( kıvanç candır) ver yeter al şunu basımdan yhaav piiliis ( please in defne versiyonu). "
Telefondan gelen babamın sesiyle Demet hoparlörü açtı.
"Merhaba kızlarım."
"Merabav babacııık"
Diye atladım.
"Biz annenizle burada yaşamaya karar verdik. Ha simdi siz diyorsunuz bize kim bakceek. Benim çok yakın bir dostum var o ve ailesi size taşincak yani sadece çocukları kalacak sizin evde dostum ve eşi evlerinde kalacak. Ben size para göndereceğim"
Diyerek suratımıza kapattı. Balayının geri dönüsü olmayacağını bilseydim önceden yollardim yhaaw onlari.
"Olley"
Diye Çiğlik attım.
"Ev bizim uleeeeen"
Diye bağırdı Demet.
Hadi yhaaaw bırak testi diyen iç sesime uydum ve bıraktım.
"Kim gelecek acaba bize kalmaya"
"Bilmem"
Diye cevap verdim demet masumca
"Simdi biz yaz tatiline giriyoz ya defneciiim"
"Heee sedada gel aşkiim yalakalığın lüzumu yok"
" bize e..."
Dediğinde aklından geçenleri anladım ve
"Sus seni sapık bide bana diyo"
Diyerek cıkladım onu.
"Off be ne halin varsa gör "
Diyerek çikti gitti bende sevinç dansımı yapmaya başladım dur tarifini yazim yaparsınız.
Sevinç dansı tarif (gizlidir Paylaşılmaz paylaşilsa anlaşilmaz)Önce ellerinizi tamamen açin.
Bacaklarınızı sağ bacaktan başlayarak salakça sallayın
O sırada sağ elinizi çenenizin altına, sol elinizin başınızın üstüne koyun ve sağa sola hareket ettirin
Ve sevinç dansınız hazır.
Çok saçmaladım toparlim bi.
Neyse aradan bir saat geçti
İki saat geçti
Uykum geldikçe saçmalamak serbest style havasına giriyom.
Ev bizim ya kutlama amaçli.
Artık halay açtım halay çekiyoz lan bizde harbi bi hastalık var.
"Demet yarın doktora gidiyoz"
"Hastamısin?"
"Sen de Hastasın gardasımmm hem de çok ölcen 3 ay sonra gardaş napalim olmuş bikere"
"Saçmalama "
"Saç malanmaz taranır"
"Eyvaah sen espiri yaptin saniyon dime dur bi öldürim seni sonra dirilirsin gardaş bu ne lan git uyu"
"Tamam "
Diyip odama giitim.
Odama çıkıca. Kendimi... aman ne uzaltıyom be iyice yazar havasına girdik bi gözlük eksik.
Uyudum işte.
Sabah olunca
Çalan kapi sesi ile demete bağirdım.
"Gaak lan şu kapıya bak"
"Sen bak"
"Sen"
"Sen"
En sonunda kazan demet oludu ve ben kapiyi açmak için merdivenlerden indim.
Üzerimde dün giyerken beyaz şimdi sarı olan bir tişört pembe puanlı şort öcülesmis saçlar vardı.
Kapiyı açtim ve gözlerimi ovuşturmaya başladım. Karşıdaki ses
"Bizi baban yolladı burada kalcakmışız"
Dedi ve ohaaa kıvanç (kıvanç candır) sana geliyom tut beni bebeeem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BACAKSIZ
RandomBu cümleleri kurarken gözlerimden akan yaşlar tükenmişti ve kızarmış bir yüzle efe ye bakan yüzüm sadece git diyordu git ve hayatını yaşa.