(10) GARSON TUZLU KAHVE GETİR

141 10 3
                                    

Öyle yada böyle kahveler oldu. Tabiki Efe'ninkinde

Tuz

Acı biber

Toz biber

Nane

Pul biber

Kekik

Ketçap

Gibi farklı şeyler vardı içtiğinde ağzındakini zor yuttu ama oraya yığılı kaldı.

Yoksa ben Efe'nin sebebi mi olacaktım.

Ege bir anda

"Onun içinde ne vardı?"

Diye sordu. Cevapladım.

"Tuz

Acı biber

Toz biber

Nane

Pul biber

Kekik

Ketçap

Vardı"

Dediğimde

"Ahh kekik mi?"

"Noldu?"

"Olamaz alerjisi var"

"Eee napcaz?"

"Bayıldı bekleyelim"

1 SAAT SONRA

Efe uyandı artık nişanlıydık ve bunu kutlamak için kahve içmeye gittik.

Fakat acayip birşey oldu. Efe kahve gelince yanında tuz istedi yani şöyle oldu.

"Garson bize iki kahve"

"Peki efendim"

Garson kahveleri getirince

"Bana yanında ilave tuz getirir misin?"

Diyen efeye herkes baktı ve kıkırdamaya başladı.

Neyse garson getirdi. Tuzu ve o kahvesine attı.

"Tuzlu kahve?"

Diye sorduğumda çok şaşkındım.

"E...evet"

"Öyle mi içersin kahveni?"

"E...evet"

Diye kekeledi.

EFE'DEN

Aslında ben tuzlu kahve içmezdim ama heyecandan yanlişıkla tuz istedim ve gülünç duruma düşmemek için zedelemedim durumu.

Sabah nişanlımı alıp okula getirdim. Bugün herkes grup ödevi için toplanacaktı.

Bizim grup toplandık ve o salak kız bana yavşamaya başladı bile.

Öğle arasında yaptığımız toplantı bitince herkes dağıldı ben hala daha kantinde oturuyordum tabiki o salak kız da gitmedi.

DEFNE'DEN

Bitmek üzere olan öğle arasında kantine inmeye karar verdim. Ne göreyim. Efe yani nişanlıcım benim yaa çok karizmatik neyse konu bu değil efe ve Gülnaz salağı oturuyorlar ve iki metre öteden gülnazın efeye yavşadığı belli oluyor.

Kızın saçını başını yolmaya doğru yol aldım.

" Sen ne cürretle yavşarsın lan efeye"

"Sanane"

"Bana ne mi gösteririm şimdi bana neymiş"

"Göster hem senin neyin oluyor ki?"

"Aaah gülnazcımmm yaa güldürme o benim resmen nişanlım"

Diyerek ellerimizdeki yüzükleri gösterdik. Kız mosmor kesildi lan yok artık tramva geçiriyor. Ohaa alan

"Dur laan Gülnaz napiyoon"

Derken saçını yoluyordu. Yere yatıp gülüyordu kısacası deliriyordu ve rezillik paçadan akıyordu yani.

şarkı yapmış bide tatlım onu söylüyordu.

"Efe ve defneeeee

Çıldırmak için denee

Nişanlılar onlar

Düğün olur artıkkkk"

Bu şarkıyı söylerken deliriyordu ve biz onu kendi haline bırakıp kantinden çıktık"

Ben bu karizmayı gerçekten seviyom la. Bana buket'in kağan'a baktığı gibi bakıyor. Yada ben öyle sanıyorum :-)

BACAKSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin