10

382 66 35
                                    

- დილამშვიდობის!! - პირველ სართულზე ღიმილით ჩამოვიდა სუმინი
- დილამშვიდობისა - ყველამ ერთად შეძახეს
- როგორ ხარ სუმინ? - ეგრევე ღიმილით კითხა ჯინმა
- კარგად თქვენ როგორ ხართ ბიჭებო??
- კარგად
- სუმინ როგორ გეძინა?
- იუნგი? უმმ....- ცოტახანი გაჩუმდა სუმინი დაბნეულობისგან შემდეგ კი ღიმილით უპასუხა - მადლობა კარგად იმედია არ შეგაწუხე ღამე
- არა რას ამბობ....- ყველა ჭამას შეუდგა, ხმას არავინ იღებდა მხოლოდ ჩუმად მიირთმევდნენ და ერთმანეთს აკვირდებოდნენ.
მალევე სუმინი ფეხზე წამოდგა და ყველას ღიმილით გადახედა წამებში კი ოთახში ავარდა.
- აჰა კმაყოფილი ხარ? - ღრენვით იკითხა იუნგიმ და ის ღიმილი რომელიც ამ ხნის მანძილზე ძალით ქონდა სახეზე აკრული მოიშორა
- თანაც როგორი - კმაყოფილმა თქვა ჯიმინმა და გაიღიმა.

სუმინის POV
ენის ვერ ვეკონტაქტები!! უკვე ძალიან მომებეზრდა ეს ყველაფერი ვგრძნობ რომ რაღაც ცუდი მოხდა ამიტომ მასთან უნდაა წავიდე!!
გარდერობში შევძვერი და ტანსაცმელი გამოვიღე, თავისუფლად ჩავიცვი და სარკეში ჩავიხედე.

სუმინის POVენის ვერ ვეკონტაქტები!! უკვე ძალიან მომებეზრდა ეს ყველაფერი ვგრძნობ რომ რაღაც ცუდი მოხდა ამიტომ მასთან უნდაა წავიდე!!გარდერობში შევძვერი და ტანსაცმელი გამოვიღე, თავისუფლად ჩავიცვი და სარკეში ჩავიხედე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- ლამაზი ხარ სუმინ!! - ჩავილაპარაკე და ქვემოთ ჩავედი. იქ კი დივანზე მყოფი ბიჭები დავინახე
- სუმინ?
- სადმე მიდიხარ?
- გინდა წამოგყვე? - კითხვები მომაყარეს ბიჭებმა
- ვერსად წახვალ! მე რატო არ მითხარი?? - ჯიმინის ეს სიტყვები ცუდად მომხვდა, თუმცა გავატარე და ბიჭებს მივუბრუნდი
- ბიჭებო ჩემი მეგობარი უნდა ვანხო ამიტომ უნდა წავიდე, მალე დავბრუნდები - ვთქვი და გარეთ გავედი.
მალევე გავედი ქალაქში, ტყიდან. დიახ არ მოგესმათ პაკ ჯიმინი მდიდარი, სიმპათიური, საყვარელი, სექსუალური პაკ ჯიმინი ტყეში ცხოვრობს. ქალაქში გავედი და პირდაპირ ენისთან წავედი კარებზე დავაკაკუნე, მალევე კი ენის დედამ გამიღო.
- გამარჯობა ქალ....- ღიმილით ვესაუბრებოდი სანამ მისი ტირილისგან დასიებული სახე და  თვალები ჩაწითლებული - რ...რამე მოხდა??
- სუმინ ძვირფასო....- მითხრა და ტირილით ჩამეხუტა - მან დაგვტოვა - ამ სიტყვებზე თავზარი დამეცა....საშინლად არ მინდოდა ამის გაგონება ნუთუ? ნუთუ ის არის რასაც მე ვფიქრობ??
- დ..დდდე...ეიდა...რა...მოხდა???
- ენი....ენი ის....გარდაიცვალა გესმის?? ის მოკვდა!!
- რას გულისხმობთ?? თქვენ?? ენი?? არა!! ხუმრობთ ხომ? - ცრემლები ჩამომივარდა ახლა საშინლად ცუდად ვგრძნობდი თავს, მეზიზღება!! როგორ დამტოვა?? სად წავიდა?? ვინ მისცა უფლება?? საშინლად ცუდად გავხდი, იქვე დავეცი და ტირილს ვუმატე ასე ვერ იქნება!! ვერ მოხდებოდა ასე!!
ენის დედამ მომიყვა რომ ყელზე ნაკბენი ქონდა ასევე ბევრი სისხლი დაკარგული. ამის გამო კი გარდაიცვალა, ამან უფრო ცუდად გამხადა ანუ მოკლეს?? ჩემი ანგელოზი მოკლეს?

SAVE ME PLEASE (დასრულებული)Where stories live. Discover now