16

326 62 40
                                    

ჯიმინის POV
უკვე ყველგან მოვძებნე სუმინი!! დავიღალე თან ძალიან!! გაბარზზებული ვარ სუმინზე, ბიჭებზე, იუნგიზე!! როგორ შეეძლოთ ასე მომქცეოდნენ?? ვფიქრობდი როცა გულის არეში ტკივილი ვიგრძენი
- აჰ!! - წამოვიკვნესე და მკერდზე ხელი მოვიჭირე - ჯანდაბაა!! სუმინ?? რამე მოგდის?? - საშინლად მტკიოდა და უკვე გადაადგილებაც კი მიჭირდა. წამებში კი გონება დავკარგე.

სუმინის POV
მეძინა როცა წყლის შესხმამ გამაღვიძა.
- რა ჯანდაბაა?? - ჩავილაპარაკე და თვალები გავახილე, ახლაღა მივხვდი სკამზე ვიყავი მიბმული ხელები და ფეხები შეკრული მქონდა. ჩემს წინ რამდენიმე მამაკაცი იდგნენ მაგრამ სინათლის გამო არ ჩანდა - ვინ ხარ?? რა გინდა ჩემგან??
- მეგონა ჭკვიანი იყავი!! - გავიგონე ნაცნობი ხმა. ჯანდაბაა ახლა ნამდვილად დამერხა!!
- რაგინდა?? ასე რატომ გძულვარ??
- ბავშვობიდან შეცდომა ხარ!! შენს გამო ჯიმინი ყველას გვატყუებდა!! შენს გამო ჩვენს მოკვლაზეც თანახმა იყო!! შენს გამო შეიძლება მოკვდეს!!! ყველაფერი შენ გამო ხდება!!
- მინ იუნგი!! გგონია მე მინდა მას რამე მოუვიდეს?? სიტყვებს დაუკვირდი!!
- ოუ ოუ გათამამებულხარ
- აბა რა გინდა შენნაირ ნაბიჭვარს შევუშინდე? არასოდეს!!
- არც ახლა? - მითხრა და სახეში გამარტყა, მე კი უბრალოდ ჩავიცინე
- სულ ეს ხარ??
- ვერ გიტან!! - იყვირა და კიდევ ერთხელ გამარტყა
- ვიცი, და იცი რა?? ჩვენი გრძნობები ორმხრივია!!
- ვერ გიტანთ ადამიანებს!! თქვენნაირების ადგილი აქ არ არის!!
- რაიყო იუნგი?? გშურს ჯიმინის?? გშურს რომ ის გახდება მომავალში ხროვის ლიდერი?? გშურს რომ შენზე უკეთესია??? გშურს რომ შენზე ძლიერია!?!?! ხვდები რომ შენ ჯიმინამდე ვერასდროს მიხვალ??
- მოკეტე!! - იყვირა და ხელში დანა აიღო - იცი რომ შენი სიკვდილი მინდა არა? თავისუფლად შემიძლია მოგკლა!!
- ამას ვერ იზამ!! - ჯინში ჩავუდექი
- ნუ მეთამაშები
- შენნაირი მშიშარა ამას ვერასდროს გაბედავს
- გითხარი მოკეტე მეთქი!! - იყვირა და დანა გამიყარა პირდაპირ მუცელში. ვიგრძენი როგორ ამეწვა მთელი სხეული განსაკუთრებით კი ჭრილობა რომელიც შუგას წყალობით გამოჩნდა. წითელი სისხლი რომ დავინახე ჩამეცინა და ჩასისხლიანებული თვალებით შევხედე იუნგის.
- არ დაგავიწყდეს...- გავჩუმდი და ძვლივს ამოვილაპარაკე - თუ მე მოვკვდები ჯიმინიც მოკვდება - ეს იყო გონება რომ დავკარგე და ყველაფერი გაშავდა.

SAVE ME PLEASE (დასრულებული)Where stories live. Discover now