უკვე ორი დღეა რაც აქ ვარ, ბიჭები ძალიან მომენატრნენ, არ ვიცი მათაც მოგენატრე თუ არა მაგრამ ისინი ხომ ჩემი ძმები იყვნენ? ყველაზე მეტად კი ჯიმინზე მეფიქრება რა ჯანდაბაა? ჯიმინთან მინდა, მაგრამ მაინც ვუკთან ვარ გაქცევასაც არ ვცდილობ ხვდებით??
დღესაც როგორც ყოველთვის ავდექი, ჩავიცვი და პირველი სართულისკენ ავიღე გეზი. მისაღებში მჯდომი ბიჭები დავინახე მხოლოდ ვუკი აკლდა
- ხედავ რა მაგრად ვიმუშავეთ მინჰო?? ახლა ეს გოგოც ჩვენია და ვუკიც - კამყოფილმა ჩაილაპარაკა ჯეიკობმა
- მართალია, ახლა ჯიმინის განადგურება უფრო მალე შეგვეძლება - ეს რომ თქვა საშინლად გავბრაზდი ანუ გვატყუებენ? - ამ სულელმა ვუკმა როგორ დაიჯერა რომ რამეში გვჭირდებოდა
- რატო? ის ხომ დაგვეხმარა, სუმინი შთააგონა რომ ჯიმინი კი არა ვუკი უყვარდა - ჯიმინი მიყვარს?? ვუკი?? შთამაგონა?? რა ჯანდაბაა?? ჩემთვის ვფიქრობდი როცა ბრახუნი გავიგონე და უცბად ავირბინე ჩემს ოთახში, სწრაფად რამე უნდა მოვიმოქმედო!!! რა ვქნა?? ვუთხრა ვუკს?? მაგრამ ვუკიც ხო მიყენებდა??? რა ჯანდაბაა გავაკეთო???
წრეებზე დავდიოდი და თან ვფიქრობდი მალევე რომ ჩემი ოთახის კარები გაიღო.
- ვუკ!! ვუკ აქ მოდი - ხელი მოვკიდე და ოთახში შემოვათრიე, გული ძალიან სწრაფად მიცემდა
- რამოხდა სუმინ? კარგად ხარ??
- ვუკ!! ისინი გატყუებენ!! გამოგიყენეს და ჯიმინის განადგურება უნდათ გთხოვ აქედან წავიდეთ!!
- საიდან გაიგე??
- ისინი ლაპარაკობდნენ, მე....მე ყველაფერი გავიგონე, გთხოვ წავიდეთ!!
- რადგან ყველაფერი გაიგონე მაშინ საჭიროა ოთახში ჩაგკეტო!! არავისტან რომ.არ წამოგცდეს!!
- რაა?
- გგონია ეს მე არ ვიცი პატარა ქალბატონო?? - მითხრა და ცხვირზე ხელი დამკრა - აქ მოტყუებული მხოლოდ შენ ხარ - ეს თქვა და კარებისკენ წავიდა მეც გავეკიდე მაგრამ მალევე ძლიერი ტკივილი ვიგრძენი თავის არეში და გავითიშე.როდესაც გავიღვიძე ლოგინში ვიწექი, თავი ჯერ კიდევ მტკიოდა ამიტომ წამოდგომა არ ვიჩქარე გვერდით მივიხედე და დავინახე გოგო რომელიც შავებში გამოწყობილიყო, შავი სპორტული შარვალი, შავი ტოპი, ქუდი რელიც სახეს უფარავდა, დიდი შავი ფეხსაცმელები და ტყავის კურტკა.
- როგორც იქნა გაიღვიძე შენი ლოდინით დავიღალე
- ვინ ხარ??
- კანგ აელინი - თქვა და გამიღიმა (კი ვიცი უკვე რომ მიეჩვიეთ ამ აელინს 🤣🤣)
BINABASA MO ANG
SAVE ME PLEASE (დასრულებული)
Werewolf- რა არსება ხარ??? - ბიჭი ისევ დუმდა - მიპასუხე!! - ბიჭი შეკრთა და უკან დაიხია - ლაპარაკი არ იცი?? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ - შენ ცხოვრება გამილამაზე სუმინ მე კი დაგიმახინჯებ მას!! გასაგებია?? ვერ გიტან სუმინ!! - იყვირა ჯიმინმა და წამებში მისი ც...