-donunu çalacağım-

578 52 335
                                    

"Jennie! Şu dosyaları getirir misin artık!" Uykusuzluktan kaynaklanan agresiflikle sinirini iş arkadaşından çıkarıyordu jungkook

"Bir dakika bekleyemedin! Al getirdim." Diyerek dosyayı jungkookun masasının önüne fırlattı.

"Jennie farkındaysan senden üst seviyedeyim. Davranışlarına dikkat etsen iyi olur." Diyerek jennie'ye göz dağı vermeye çalışıyordu Jungkook

Günlük hayatta yakın arkadaş olan jungkook ve jennie, iş hayatına gelince kesinlikle birbirlerine düşman kesiliyorlardı. Jennie arkadaşından daha alt düzeyde bir pozisyonda çalışmasına sinir oluyor, kendine itiraf edemese de jungkook'u kıskanıyordu. Jungkook çok çabuk sinirlenebilen bir yapıdaydı ve jennie ile tartışmak ona bir nevi terapi gibi geliyordu.

"Ben daha fazla dayanamayacağım" diye sızlandı jennie.

"Ben üç gündür uykusuzum. Ben ne yapayım öleyim mi?"

"İşini bitirebilsen böyle olmaz" dedi alayla jennie.

"Benim sorumluluklarım daha fazla. Tabi senin müdürünüm sonuçta" dedi göğsünü gererek jungkook.

"Aiisshh! Ben masama dönüyorum sende burda bu dosyalarla boğul!" Diyip hızla jungkookun odasından çıktı jennie.

~~~

"Hey jisoo! Bu zeki bebeğin her işte iyi olduğu gibi bunda da iyi iş çıkardı." Dedi Taehyung sandalyesinin arkasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirerek.

"Ne! Yaptın mı güvenlikleri etkisiz hale getirmek için 2 gece boyunca uğraşıyoruz sonunda!" Diye sevinçle yerinden kalkıp Taehyung'a sarıldı jisoo.

"Hey burda bende çok çalıştım ama kimse beni umursamıyor" diye çocuk gibi mızmızlandı, dudaklarını büzerek jimin.

"Gel buraya koca bebek" diyip jimini kolundan çekip hep beraber sarıldılar.

~~~

Ülkede cok bilinen, asla yakalanmayan ve iz bırakmayan 3 soyguncu **** bankasının önündeydiler. Onlar işlerinde gerçekten de ustalardı. Asla ama asla yakalanmazlardı, Peşlerinde birçok polis dedektif olmasına rağmen.

"Hey ateşli hırsızlar hazır mıyız soyguna?" Dedi jisoo iki yakışıklıya bakarken.

Gruplarına isim bile vermişlerdi. 'Ateşli hırsızlar' birbirlerini uzun zamandır tanıyorlardı. lise zamanlarında gruplarının adı 'çılgın gençler' di. Okulu yaktıktan sonra ise gruplarına 'Ateşli gençler' adını vermişlerdi.

"Ahh jisoo, bu da soru mu?" Dedi Taehyung. Sonra iki adam birbirine bakarak "Hazırız leydim" dedi.

"O zaman gidip, soyalım şu bankayı!"

~~~

Jungkook, belini esnetmek için sandalyesinden kalkıp ellerini parmak uçlarına değdirmeye, bazı ısınma hareketlerini yapmaya başlamıştı.

Jennie ile uğraşmak için odasından çıkmaya karar verdi ve jennie'nin yanına doğru gidiyordu.

Bankanın kapısından 3 kişinin hızla silah ile girmesiyle jungkook olduğu yerde kalmıştı. Korkudan altına bile işeyebilirdi. Çünkü karşısında soyguncular vardı. Bir filmin içerisinde miyim! Diye iç geçirmeyi de unutmadı.

Donlar Aşağı! | SooKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin