-uslu çocuk ol-

278 34 36
                                    

Bölümü daha erken aticaktim ama ablam beni salmadı yok ağlayan kek yapıcakmış bebekte ağladı falan zor uyuttum, bi saat önce babam kardeşime -yaşı 8- kitap oku demişti. Girmiş bu da yatağa yatmış bende numara yapiyo sandım kalk kitap oku falan dedim bi baktım ciddi ciddi uyumuş AJXISNDJSKJDWK neyse bölümü okuyun boş
yaptım🐢💨


"Evimden çıkar mısın,bayan hırsız?" Dedi jungkook.

"Aegyo. O kadar kibarsın ki bir salise çıksam mı diye düşündüm." Gülerek cevap verdi jisoo.

"Peki. Defol git evimden!"

"Uuw sert çocuk severim. Ama bu numaralar bana sökmez."

"Ne yapmamı istiyorsun ha?"

"Donunu vermeni."

"Niye donumu istiyorsun ha? Napacaksın benim donumu!"

"Aslında bir şey yapmayacağım. Çalmam gereken daha değerli bir şey var ama ona ulaşabilmem için donunu almam gerek..hım anladın mı?"

"Şifreli mi konuşuyorsun? Evi bombalamaları için bir şey demedin değil mi!"

"Saçmalama insan öldürmem ben, benim için bebeklerim yapar."

"Bebek mi? Senin bebeğin mi var?! Bebeklerine adam mı öldürtüyorsun?"

"Bebek diye bahsettiğim kişiler 26 yaşında aishh..bu kadar aptal olduğunu düşünmemiştim."

"Ohh iyi bebekler silah gibi şeyleri bilmemeli."

"Kes zırvalamayı..bunak bir ahmak gibi konuşuyorsun."

"Ha..neyse Donumu ne zaman alacaksın pardon çalacaksın! Bayan hırsız?"

"hmm..sende istiyorsun heralde donunu çalmamı hı?" Diyip kıkırdadı jisoo.

Jungkook afalladı, " Ha.. hayır ne alaka! Ben sordum çünkü hazırlıklı olmak için! Vermeyeceğim donumu!" Kaşları çatık, elleri bağlı jisooya bakıyordu.

"Hım peki inandım diyelim." Omuz silkti,Jisoo. "Bugün çalmak istemiyorum. Acele işim yok. Canım ne zaman isterse o zaman çalarım."

göz devirdi jungkook, "o kadar hırsızlık yapıyorsun, lütfen bu seferlik bana acıyıp donumu ve beni rahat bırakır mısın?"

"Hayır." Küçük bir kahkahanın ardından konuşmaya devam etti jisoo. "Donunu alana kadar başka bir şey çalmayacağım"

"Ne!" Dedi şaşkınlık ve gülümsemenin karışımıyla.

"Ne ne?"

"Bu çok iyi, sayemde bir hırsız hırsızlık yapmayacak" diyip kahkaha attı.

"O nasıl cümleydi be? aishh! Buraya gelmemin başka bir sebebi daha var"

"Neymiş o hırsızcığım?"

"Sen benim yüzümü biliyorsun, eğer polislere benim yüzüm hakkında tek bir şey söylersen, donunu değil hayatını elinden alırım. Anladın mı beni?"

"Tamam anladım. Zaten bunu jennie'ye söylemişsin niye gelip yine söylüyorsun?"

"Seni tehdit etmek hoşuma gitti." Diyip güldü jisoo.

"Ha ha ne komik. Ben burda canımı kurtarmaya çalışıyorum, sen eğlence peşindesin."

"Eğer uslu bir çocuk olup sözümü dinler isen sana zarar vermem." Dedi jisoo, dudakları yukarıya doğru kıvrılırken.

"Ama donumu vermem, sapıklık bu!"

"O meseleyi sonra mı konuşsak?"

"Huh peki. Bi saniye yine mi geliceksin?"

"Bilmem geleyim mi?" Dedi Jisoo, sinsi bakışlarını atarken.

"Gelme" net ve kısa bir cevap verdi jisooya, jungkook.

"Nedenmiş o?"

"Bir hırsızı evime mi çağırmalıyım sence? Çok mantıksız ve aptalca."

"Seni dinleyecek değilim zaten. Istediğim zaman gelicem." Diyip buzdolabının kapağını açtı jisoo.

"Ne yapıyorsun sen!?"

"Her zaman ki yaptığım şeyi." Dedi Jisoo, yüzünü  jungkooka döndürüp o şaşkın şuraya bakıp güldü.

"Aishh..kafayı yiycem."

"Bende senin çikolatalı pastanı!" Diyip dolaptaki 2 dilim kalan pastayı çıkarttı.

"Hey o benim!"

"Umurumda değil." Bir kaç çekmeceyi kurcalayıp çatalı buldu ve bir tanesini aldı. Yemek masasına oturdu, pastadan yemeye başladı.

Jungkook'da bir çatal alıp jisoo'nun karşısındaki sandalyeyi çekip oturdu.

"Napıyorsun?" Diye sakince sordu jisoo.

"Pastamı tek başına yemene izin veremem. Sadece 1 dilim yemiştim."

"O zaman Geri kalan dilimleri kim yedi?" Diye gülümseyerek sordu jisoo.

"Jennie.." Diyip pastayı yemeye başladı.

"O kız burada mıydı?"

"Genelde hep gelir. Bugün buradaydı."

Jisoo somurtarak "Banane, vermeseydin o kıza pasta." Diyip pastanın tabağını jungkookun önünden çekti.

"Hey kimin pastasını kime vermiyorsun?"

"Unuttun heralde, sorun değil ben hatırlatıyim. Ben hırsızım!"

"Hadi ama lütfen azıcık yiyim hımm?"

"Hayır." Pastayı daha büyük parçalarla ağzına doldurdu jisoo.

"Boğulucaksın yavaş ye bari, hıh!"

"Umarım boğulurum."

"Agresif olunca daha da sinir bozucusun, gülsene."

"Kes sesini. Senin yüzüne gülmeyeceğim.hım belki bir kere gülerim."

"Ne zaman gülersin?"

"Suratına yumruk patlattığım zaman!"

"Suratına yumruk patlattığım zaman!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ehem bölüm sonu puahah gidin hadi🐢💨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ehem bölüm sonu puahah gidin hadi🐢💨

Donlar Aşağı! | SooKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin