"Sen, Sen üzerimde ne yaptığını sanıyorsun ha?!"
"iyi geceler öpücüğü vermek istemiştim ama istersen başka şeyler de yapabiliriz ha bankacı?"
"Kalk üzerimden."
"Eğer beni şuan öpmez isen üzerinden kalkmayı bırak, kafana sıkarım."
"Silahın yok değil dimi?"
Jisoo Jungkookun üzerinden kalkmış, jungkookda hemen fırsat bilip yataktan çıkmıştı ki kafasını kaldırdığında Hırsızın kafasına doğrulttuğu silahı görmüştü.
"Sen..sakin mi olsan..Ya lütfen yapma indir şu silahı!"
"Benimle öpüşmek kabul ediyor musun?"
"Hııığ.." diye onaylar anlamda mırıltılı sesler çıkardı Jungkook, Jisoo işe silahını indirip Jungkooku öptü,
Jungkook bu hırsız tarafından öldürülmekten korktuğu için Jİsooya karşılık veriyordu. Bir süre sonra jisoo geri çekilmiş, gülerek jungkooka bakıyordu.
"Yine ne oldu da gülüyorsun!?" Dedi jungkook.
"Gerçekten aptalsın."
"Ne? Sensin apta- yani evet biraz aptalımdır."
"Bir öpücük için seni öldüreceğimi mi sanıyordun gerçekten?
Jungkook kafasına vurulmuş gibi dona kalmıştı. Kandırılmıştı...NSXKSNXKAM
"Hadi şimdi de sevişmek için seni zorlayayım eğer yapmazsan sıkarım ha ne dersin?"
Jisoo kahkahalara boğulurken, Jungkook o hırsızla neden öpüştüğünü sorguluyordu.
"Sen gerçekten.. beni kandırdın!"
"Bilmem belki de kandırmamışımdır. Belki seni gerçekten vurabilirdim."
Jisoo karşısındaki adamla dalga geçiyordu. Bi öpücük için adam öldürmezdi, o katil değildi ve asla olmakta istemiyordu.
"Ahh gerçekten sinir bozucusu-"
Jungkookun sözünü kesen şey kapının sertçe çalınmasıydı.
"Bay jeon içerde olduğunuzu biliyoruz, kapıyı açın Polis!"
"Hassktir, polis mi?" Diye mırıldandı jisoo. Bir yandan da Jungkooka bakıyordu.
Jungkookda şaşırmış bir şekilde jisooya bakıyordu.
Açın kapıyı osuran kaplumbağa geldi!🐢💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Donlar Aşağı! | SooKook
Fanfic"hey bay yakışıklı eller yukarı, donlar aşağı bu bir soygundur!" Jisoo bir hırsızdı, Jungkook ise bankada çalışan bir memur. Hırsız Jisoo, memur Jungkook'u donuna kadar soyacaktı.