<ben zoru severim>

218 32 16
                                    

"Dur! Kaçamazsın baksana dışarıda bir sürü polis arabası var." Diyerek camdan dışarıdaki polis arabalarını gösterdi jungkook.

"Piç, beni ihbar etmediysen bu kadar polis arabası burda ne geziyor?!" Jisoo hiç olmadığı kadar sinirliydi, cezaevine gireceğinden dolayı değil. Çünkü jimin ve Taehyung bir yolunu bulup jisooyu oradan çıkarırlardı ama jungkooku da sağ bırakmazlardı.

Jungkook Jisooyu ihbar etmemişti ama bu polisler ne için gelmişti?

"Ben aramadım polis falan!"

"Kes sesini git kapıyı aç." Jisoo akışına bırakmıştı, 'geberirse de gebersin Jungkook, banane' diye düşündü. Sinir olmuştu bu adama.

"Ciddi misi-"

"Kapıyı aç dedim!"

Jungkook Jisoonun dediği gibi kapıyı açmıştı, polisler direkt içeri doluşmuşlardı.

Jisoo üstündekileri çıkarıp Jungkookun gardolabındaki bir tişörtü giydi. Fazla büyüktü jisoo için, tam da istediği gibi.

"iyi akşamlar, ne için gelmiştiniz?" Diyerek sakin bir tonda konuştu jungkook.

"Ifade vermeye gelmediniz, bizde size gelelim dedik bay jeon."

"Ahh üzgünüm işlerimden dolayı unutmuşum."

"Bebeği- ah pardon polisin geldiğini görmemişim." Jisoo gerçektende iyi rol yapıyordu

'Napiyor bu' diye geçirdi jungkook, sonradan anladı ne olduğunu.

"Sevgilim, odada beni bekleşen daha iyi olur."

"Hayır yanında durucam." Diyip jungkookun koluna sarıldı.

Jungkook ve jisoo bir koltukta, karşı koltukta ise polis memuru oturuyordu. Jungkooka basit bir iki soru sorup gideceklerdi.

"Hırsızlardan her hangi birinin yüzünü gördünüz mü bay jeon?"

"Hayır, maskelilerdi."

"Peki..Bu durumda pek soru da soramıyorum, yapabileceğimiz bir şey yok. Peki birbirlerine hitap şeklini duydunuz mu?"

"Sanırım içlerinden biri sapık."

"Ohm." Jisoo jungkooka bakıyordu jungkook ise polislere.

"Ne demek istediniz bay jeon?"

"Donumu çalacağını söyledi. Tuhaf yani-"

"Ne saçmalıyorsun jungkook. Bana bunu nasıl söylemezsin!" Jisoo sanki bunları jungkooka söylememiş gibi davranıyordu.

"Sevgilim, sakin ol. Ifade veriyorum."

"Sakin olamam jungkook."

"bay jeon bu anlattıklarınızın pek bir yararı olmuyor bize. Sevgiliniz ile aranızı da bozmak istemeyiz. En iyisi biz gidelim." Polis bu vıcık vıcık sahte sevgililere dayanamamıştı, hızla gitmişlerdi.

"Sapık değilim ben!"

"Öylesin."

"Değilim."

"Donumu çalacağını söyleyen kim?"

"Ebem! Salak o donu alıp götüne sokucam!" Diyerek pencereye yöneldi jisoo. Bir bacağını camdan aşağı çıkarttı. Tam o sırada jungkook konuştu.

"Kapıdan gitsen daha rahat olmaz mı?"

"Öyle eğlencesi yok, aptal bankacı. Ben zoru severim." Diyerek diğer bacağını da camdan aşağı sarkıttı.

" Diyerek diğer bacağını da camdan aşağı sarkıttı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Donlar Aşağı! | SooKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin