agresif jen

250 32 38
                                    

Sabah uyandığımda evin her tarafına dikkatlice baktım. O hırsız burada mı diye. Neyseki yoktu. Rahat bir nefes alıp kahvaltımı yapmak için mutfağa yöneldim. Mısır gevreğini tabağa koydum sütü doldurduktan sonra kaşıkla ağzıma tıktım.

Neden bir anda sinirlenip gittiğini ve dediklerini pek anlamamıştım. Çok fazla düşünmedim çünkü beynimi yoruyordu.

Arabaya bindim. Jennie'nin arabası olmadığı için genellikle işe ben bırakırdım. Evi iş yerine uzak, her gün saatlerce otobüste beklemesine göz yumamazdım. Ayırca gece geç saatlerde duraklar pek tekin, Sonuçta arkadaşız. Jennieyi aradım ama telefonu açmadı. Evine gittim belki geç uyanmıştır hazırlanıyordur diye. Ama kapıya annesi çıkmıştı ve jennienin evden çoktan çıktığını söylemişti. Bunun üzerine jennieyi tekrar aramıştım. Bir kaç kez aradıktan sonra Jennie telefonu açmıştı.

"Ne var!"

"Hey niye bu kadar sinirlisin jen? Seni almaya geldim ama çoktan çıkmışsın. Niye beni beklemedin?"

"Aishh! Kendim işe gidebilirim,seni beklemek istemedim ve kendim geldim işe."

"Cidden çok kabasın jennie. Seni düşünüyordum ama istemiyorsan bir daha senin için gelmem."

"İstemiyorum"

"Ama jen-" telefonu suratıma kapatmıştı. Ne dedim ki ben şimdi? Yanlış bir şey mi yaptım diye düşündüm ama yanlış hicbir şey yapmadığıma emindim. Dün beraber pasta yemiştik sonra patron ile konuşmak için gitmiştim sonra..sonrasında görüşmedik ki yanlış bir şey yapayım?? Cidden bu çok sinir bozucu. Ne yaptığımı bile bilmiyorum ama trip yiyorum. İşe geç kaldığımı fark edince arabaya hızla binip arabayı bankaya doğru sürdüm.

İş yerine gelince direkt jennienin yanına gittim.

"Neden bu kadar sinirlisin jennie?"

"Bay jeon, bir şey mi oldu?"

"Bay jeon mu?" Jennie kendisine asla böyle hitap etmezdi, jungkook şaşkın şaşkın jennie'ye bakıyordu, ne değişti de böyle oldu?

"Yeter jennie! Ne oluyor sana?"

"Bay jeon! Gördüğünüz gibi çalışıyorum beni rahatsız etmeyin lütfen."

"Peki gidiyorum."

~~~

"Jisoo sana ondan uzak dur dedim! Sen beni s*klemiyor musun ha!" Diye kükreyen taehyung'du.

"Yeter tae bağırma!" Diye taehyung'a bağıran ise jimindi.

"Taehyung neden bu kadar sinirlendiğini anlayamıyorum! Sana kaç kez diyeceğim onda beni ihbar edecek g*t yok!" Diye Bağıran da jisoo'ydu.

"Sorun bu mu sadece! sence ha? Dediklerim senin zerre umurunda değil! Ben ne dersem tam tersini yapıyorsun!"

"Yeter artık Taehyung! Karşında çocuk yok!" Diye çıkıştı jimin.

"Sen yardım ettin ona değil mi!?"

"Evet ben yardım etti-" jimin cümlesini tamamlayamamıştı çünkü taehyung jimine yumruk atmıştı..

Jisoo, taehyung ve jimini ayırmaya çalışıyordu ama nafile..

~~~

Sizce Jennie jungkooka neden böyle davrandı? Diğer bölüm görelim mi?

Donlar Aşağı! | SooKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin