-sevgi, en acınası kurbanlar içindir-

139 14 11
                                    

Ehem en son jungkookun evine biri geliyordu ve bu gelen hırsız jisoomuz değildi. Eski bölümleri okuyup gelebilirsiniz.

"Sen! Sende kimsin!" Diyerek yavaşça geri çekilmeye çalıştı jungkook.

"Nitelikli dolandırıcı?" Diyerek güldü taehyung.

"Ne geziyosun evimde!? Ben polisi aramadan git!" Jungkook telefonunu eline aldı,

"Belki de senin katilin olmam gerekiyor ha?" Diyerek jungkookun telefonunu elinden aldı Taehyung.

"Ne istiyosun pezevenk!"

"Jisoo'yla aranızda ne var! Söyle, yoksa öldürürüm seni."

"O hırsızla aramda ne olabilir ki? Sürekli beni rahatsız edip duruyor!"

'sürekli rahatsız ediyor, sürekli rahatsız ediyor' jungkookun söylediği birkaç kez tekrar etti jisoonun bilinçaltında.

Jisoo taehyungun tuhaf davranışlar yaptığını fark etmiş, jungkooka geleceğini tahmin ederek jungkooku korumak için taehyungu takip etmişti.

Ne yani bir korkağın dediği sözler onu üzecek miydi? Hah, komik.

Jisoo sessizce oradan ayrıldı.

'nefret ediyorum, herkesten. Hepinizden nefret ediyorum.' diyerek söylendi Jisoo. Bir kez daha anlamıştı. Diğer insanlar onu anlamaya çalışmayacaktı,sonuçta o bir hırsızdı. İnsanların ondan nefret etmesi için yeterli bir sebepti.

"Doğru ya sevgi, en acınası kurbanlar içindir."

'bırakıyorum.' diyerek iç geçirdi. Çocuk parkında bir banka uzanmıştı. Hiç hareket etmeden 10 dakika uzanmıştı. Daha sonrasında bir çocuk yanına geldi,

"Abla şen neden burada yatıyosun?"

"Sana ne."

"Niye kızıyosun abla, sadece senin için endişelendim.." dedi dudak büzerek minik çocuk.

"Şey benim için endişelenmemelisin. Kötü biriyim ben." Kafasını kaşıdı jis.

"Kötü biri mi?" Gözlerini kocaman açarak şaşırdı.

"Evet, hırsızım ben."

"Ama neden çalıyorsun ki?"

"Geçimimi sağlayabilmek için."

"Çalışabilirsin, artık iyi biri olabilirsin abla."

"İş bulmak kolay mı sanıyosu-" jisoonun gözüne yarı zamanlı iş ilanı takıldı.

"Sence normal birisi olabilir miyim ben.."

'sıradan biri olmak istiyorum, beni çevremdekilerin sevebileceği, kabul edebileceği biri.'










Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Donlar Aşağı! | SooKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin