sen sapıksın, delisin ve hırsızsın!

319 34 38
                                    

Gözümü açtığımda evimde, kendi odamda yatıyordum. En son başıma aldığım darbeyi hatırlıyordum sonrası karanlık. Ah! Sanırım o kızıl saçlı hırsız silahla bana vurdu. Kafamın acıması sadece bunu açıklıyor. Odanın kapısı açıldı, birden irkildim

"Korkma jungkook, benim Jennie."

"Aishh..kalbime iniyordu. Neyse ne oldu bana?"

"O kızıl saçlı hırsızı hatırlıyor musun? Dün gece bankayı soyan-"

"Parayı alıp kaçtılar mı!"

"Heralde salak. Sence ne yapacaklardı? Adı üzerinde HIRSIZ!"

"Ahh bastırarak deme şunu..bittim ben. Kesin kovuldum"

"Kes sesini ve beni dinle" diyip göz devirdikten sonra konuşmaya devam etti.

"Kadın hırsız kafana vurduğunda sen aldigin darbeyle yere yığıldın, bana seni evine götürmemi söyledi. Polise tek kelime edersen veya onun yüzünü gördüğünü söylersen sadece donunu değil ömrünü de çalarmış  daha açık söyleyeyim seni öldürürmüş, tehdit edildin jeon jungkook." Diyip elindeki kahveden bir yudum aldı.

"Ben tehdit edildim ama sen burada çok sakin bir şekilde kahve mi iciyorsun?!"

"Senin için endiselensem de bir işe yaramaz en iyisi sessiz kalmak, bende senin gibi canımla tehdit edilmek istemiyorum. Bence sende yaşamak istiyorsan sesini kesmelisin. Ayrıca bay Kim seninle özel konuşmak icin uyanmanı beklediğini, uyanınca onu aramanı söyledi."

[Bay kim jungkookun çalıştığı bankanın sahibi]

"Kesin kovacak beni" dedim başımı ovuşturarak

Jennie telefonumu bana uzatarak "hemen arasan iyi edersin öğle vaktindeyiz neredeyse yarım gündür uyuyorsun"

"O kadar oldu mu ya.." diye mırıldandım. Telefonumun şifresini girip hemen bay kim'i aradım.

~

"Alo, bay kim"

"Evet sağolun,şimdi iyiyim."

"Nerede buluşacağız?"

"Tamamdır, birazdan çıkıyorum.iyi günler bay kim"

~
Telefonu kapattığımda jennie meraklı gözlerle,

"Ne Dedi??"

"Buluşmak istediğini söyledi. Konuşmamız gerekmiş.."

"Belki de geçmiş olsun der hım.."

"Telefonda dedi zaten. Niye bunu demek için buluşsun ki?"

"Haklısın. Belki de gerçekten kovulursun"

"Heey destek olman gerek bana"

"Niye?"

"Dostuz biz"

"Dost acı söyler kook" diyip kahkahalara boğuldu jennie. Saçını çekmemek için zor durdum. Gözlerimi devirmekle yetindim.

"Ben gidiyorum, sende gitsen iyi olur"

"Nedenmiş o?

"Çünkü Bay Kim ile birazdan buluşacağım!

~~~

"Merhaba Bay kim, umarım çok bekletmedim" diyip karşısındaki sandalyeyi geriye çekip oturdum.

"13 dakikadır seni bekliyorum. Neyse sorun değil." Dedi bay kim

Donlar Aşağı! | SooKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin