💥🥦1 rész🥦💥

317 12 0
                                    

[Izuku szemszöge]

Mint minden reggel fel kelek anyám ki abálására. -IZUKUU GYERE KÉSZ A REGGELI!!! - Űvölti az anyám. -megyek anyaaaa. -válaszolok neki fáradtan gyorsan le csekolom a telom és meg nézem milyen nap van. És nem betűkkel "U.A" van fel írva. Én abbam a percben fel pattanok és már szaladok is a ruhám felé. Fel húzom és már rohanok le. -jó reggelt. -mondom anyámnak zihálva.
- Izuku csak lassan gyere ülj le enni. - Nyugtat le anyám. - Nem ma nem reggelizek mennem kell szeretlek puszi. -közlöm vele mire csak int. -szia drágám szép napot. -mondja nekem de én már rég el mentem. Futók nincs messze úgyhogy oda érek. Kb 10 perc futás után oda érek. Be megyek és keresem a termem az 1A kellet keresnem. Egyszer csak valaki le ránt és a nyakamnál fogva húz. -hmmm -levegőzök majd neki nyom a falnak az idegen. -Szevasz Dekuu rég láttalak. -mondja nekem Khacchan? Egy kis meg lepődés ven az arcomon de közben reszketek. -Khacchan sziaaa... -köszönök neki vissza de remegve és félve. -mit szeretnél? -kérdezem tőle, mire ő csak közelebb huzza magát hozzám és az orrunk majd nem össze ér. Erre én nem értem de el pirulok. -Dekuu csak mondom figyellek és egyszer le győzlek ugy hogy lehet bele is fogsz halni. - közli velem ezt a csodást hírt nem akart el jutni az agyamig amit mondott. Miután el jutott és fel foktam válaszoltam: -oké rendben. -meg is lepödtem hogy igy válaszoltam igaz higy ezt mint ugy remegve hogy olyat még nem láttam. -oké.... -válaszol vissza és el enged igy le esek a földre, ő el megy és én csak fogom a fejem és el kezdek könyezni nem akarok sírni csak ugy jön. Pár perc múlva össze szedem magam és fel állok. És el indulok meg találtam a termem és be megyek mindenki ott van ülnek a helyükön. Én is le ülök és egy lány már oda is jön hozzám. -halii te vagy az aki 0 pontszámot értél el de még is be jutottál bámulatos vagy hogy csináltad? -kérdezi a lány egy levegővel és össze zavarodtam igy nem jutottam szó hoz. -hé Mina ne legyél már ilyen. Bocsikaa. -kért elnézést egy másik lány. -semmi baj -válszolok mert erre tudtam. -HÉÉ gyerekek kérlek a cuccokat hozzátok el a koleszban mindent meg beszélünk. -mondja a tanár és mindenki szét ment én is el mentem. Mivel a cuccokat már egy nappal előbb be kellet adni igy csak el kellet menni a bejárathoz és ott oda adták. -köszönöm -köszönöm meg a portásnak majd el veszem a kártyámat és fel megyek a szobámba. Be léptem. -wooww hát nem a legjobb de be tudom rendezni. -mondom majd ki is pakolok ömm szerintem nem kell el magyaráznom hogy hogy néz ki. -tökéletes. -modnom elégedetten. És egyszer csak valaki el kezdett kopogni. Ki nyitom és az a lány áll előttem aki annyit kérdezett hogy bele zavarodtam. -hello. -köszönök. -hali lenne kedved el jönni lent beszélgetünk meg játszunk meg minden jó buli lessz. -mondja megint egy levegővel. -aha megyek miért ne. -válaszolok és vissza csukom az ajtót. -huuuu oké. -mondom majd ki megyek és le megyek a társalgoba. Mindenki lent vár kivéve egy embert Khacchan hianyzik erre kellet sokat várnom abban a pillanatban valaki meg lők hátulról. -ahhuu -modnom közben fogom a vállam. -Kh-Khacchan. -modnom és le ballagok le ülök a körbe és beszélgetünk igy meg ismerünk mindekit majd egyszer csak Mina meg szólal. -hé játszunk felelsz vagy merszet? -kérdezi.
-de játszunk -mondja majd nem korusban aki ott van.

A szívem a te kezedben!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora