🥦✨💢💚💥4 rész💥💚💢✨🥦

194 14 0
                                    

Reggel arra keltem hogy valaki ott horkol mellettem nem értettem hogy mi volt. Rá néztem és a szöke hajú skarlát vörös szemű fiú volt melletem oda hajoltam hozzá és csak néztem ott bámultam mint a kedvenc ALL MIGHT-os játékomat, és csak néztem néztem amig egyszer csak ő is ki nyitotta a szemét rám nézett és el mosolyodott. Mire én el fordultam és el vörösödtem.De vissza fördultam -hé Deku figyelj ha valakinek el mered mondani hogy mi most mit csinálunk megöllek oké? -mondja. -rendben de csak egy kérdés miért mi most mit csinálunk? -válaszolok neki de kérdezek is tőle mire ő is el vörösödött. -Semmit csak ne mond el, világos? -mondja tiszta vörösen. -igen rendben de ma mit csináljunk? -kérdezem tőle. -Te hülye ma már nem kell együtt lennünk igy úgy teszünk ahogy eddig te félsz tőlem én meg utállak . -mondja és meg lepődtem igy tudja hogy én mit érzek? Woow nem nem hittem volna. -rendben de figyelj Kiri hogy értette hogy be jövök neked...? -kérdeztem tőle. -fogd bee meny ki épp eleget voltál itt..... -mondja és ki kisér. -rendben bocsánat köszönöm hogy el tölthettem veled ezt az éjszakát...nem volt rossz. -mondom és nem várom meg amig válaszol csak el megyek az én szobámba és nem jött utánam ez is meg lepedt. -gyorsan le dölök az ágyra és nevetek. Majd egy 5 perc múlva be jön Uraraka,Mina,és Kiri, és aki nem hiányozhat DENKI. -Sziasztok. -köszönök nekik. -naaa milyen volt?? -kérdezi Denki. -J-Jó... -mondom egy kicsit mosolyogva. -mesélj! -mondja Uraraka és le ülnek mellém. -hát igazából....nem történt semmi ömm csak le feküdtem! Ő nem tudom mit csinált gondolom ő is le feküdt. -mondom el akartam mondani de be villantak azok a mondatok amiket Khacchan mondott és be fogtam. -áhh ez nem sokkk és most mi történt fel keltetek  történt valami? -kérdezgeti Mina. -hát fel keltem ő is és ki mentem. -mondom nagyon fáj és tudom hogy bűntudatom lessz de inkább az mint hogy Khacchan meg öljön.

A szívem a te kezedben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin