🌱💥🧿3 rész🧿💥🌱

196 11 0
                                    

Nem hiszem el hogy egy egész estét Khacchannal kell töltenem nem jó félek hogy harcolni akar és háttt nem akarok meg halni én meg még nem fejlesztetttem ki jól az egy mindenkiértet és nem akarom meg ölni és a koleszban is kárt teszek. -Jól van ülj le és csinálj amit akarsz nem érdekel. -mondja majd le dől az ágyba. -éss...hol fogok aludni? -kérdezem nagyon halkan és remegve. - A FÖLDÖN TE IDIÓTA szerinted? Az ágyamban fogsz aludni én meg a földön. -mondta amin meg lepődtem az eslő mondat halatán nem lepödtem meg de a másodikan igenn, nagyon. -j-jó... -mondom. Meg nézem az órát és 11:00 volt. -Hé az van hogy le kéne feküdjünk mert hólnap sok dolgunk lessz. -mondom. - hagyd márrr élvezzük ki legalább egy kicsit. -mondja. -oké mit akarsz csinálni harcolni? -kérdezem tőle mire ől kel és neki lők a falnak és közel hajol hozzám. - figyelj most az egyszer felejcsük el ezt az egészet és most én is kedves leszek vagy ne? Tudod mit meg mutatom mi lessz ha nem vagy az idegeimben ugy nem láttál még. -mondja komoly arcal mire nekem rózsa vörös lessz a fejem. -o-o-o-oké.... -mondom nagyon halkan és el enged és meg csinálja az ágyát. -csak meg kérdezem hogy pakoltál máris ki? -kérdezem tőle mosolyogva. -én gyorsan tudok dolgokat csinalni gyorsan és jól. -mondja és itt már rögtön elő jött a piszkos fantáziája. -jó oké... -mondom és le ülök a Gépe elé. -hé játszunk valamit a TV-n? - kérdezem tőle és ő csak bolint. -oké van valami jó! -morogja és le ül mellém. Elő vesz valamit és be teszi oda andja a gontlort és el kezd játszani. És én is kb 20 perc múlva azon találom magam hogy az ölében ülök és mosolyogva játszik. Mire én nagyon el kezdek remegni és tiszta vörös a fejem. -héé...feküdjünk....most már. -mondom. -oké... -mondja és ő is fel eszmél hogy milyen pozban vagyunk. Gyorsan fel áll és le fekszik. Utána én is. -jó éjt. -mondom halkan. -jó éjt. -mondja ő is.

A szívem a te kezedben!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora