🔥💚🥦❄️✨6 rész✨❄️🥦💚🔥

162 12 0
                                    

Miután be mentem a szobámba le ülök a ágyra és írok Urarakának hogy jöjjön de nem tudott. Igy meg kérdeztem Todoroki-kunt és azt mondta hogy pár perc és jön. Ennek örültem és már mosolyogva vártam. Aztán kopogást halottam és én már futottam is. -Hello. -köszöntem. -Szia. -köszönt szokásos hangnemben. -Gyere gyere. -tesékelem be. Le ül. -Miről szerettél volna beszélni? -kérdezte meg kérdően és le ültem mellé. -oké figyelj........nem kéne el mondanom mostnában furán néz rám igy nem akartam meg amúgy is mit gondoltam...? -kérdeztem magától és valamit ki találni hogy ne legyen annyira vagyis ennél kínosabb. -Ömmm figyeljjjj mi lenne ha meg írnánk a házit? -kérdeztem tőle és kicsit kérdően de bolint. -szuper. -mondom és akkor jutt eszembe hogy nincs semmi házi mert még nem adtak. -ma nincs is házi....-mondja és el kezd nevetni próbálja magába folytani a röhögést de nem sikerül neki igy el kezd röhögni. -hagyd már abbaaa. -mondom és válba ütöm de ő csak röhög. -hagyd már abbaaa. -ütögetem és egyezer csak az egyiket ki hajoli és bele esek az ölébe. -bocs... -mondom és meg fogtam a combját és fel állok. -semmi baj. -mondja meg bocsátva és abba hagyja a röhögést.

Ez a rész nagyon rövid lett bocsi semmi ötletem nem volt igy nem tudtam folytatni

A szívem a te kezedben!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant