További órák azzal teltek hogy ki pakoltunk közbe néha néha rám vetette magát hogy miért ofa kell rakni az éppen adott dolgot de utána minden folytatódott tovább. -jól van, azzem kész vagyunk. -mondja megelégedve majd csipőre rakta a kezét. Lassan oda megyek hozzá és hátulról megölelem. Imádom. -igen kész vagyunk. -mondtam fáradtan mert eléggé bele fáradtam. -köszönöm! -mondom majd le vetem magam az ágyra. -mégis mit? - kérdezte és rám nézett kérdőn. -hát hogy segítettél. -válaszolok mosolyogva. -ugyan már. -mondja és ki megy. Egy darabik csak fekszek majd kicsit be csukom a szemem. Csak egy pillanat volt az egész és a másik pillanatban Kacchan kezében találtam magam és ahogy óvatosan le tesz az ágyra és be takar. Nem az ágyon feküdtem? Hogy kerültem ki onnan? Lassan teljesen tágra nyitottam a szemem és meg láttam Bakugo Kis kocos haját. Egy atlétában sürgőtt forgott a szekrény környékén. Imádom. Közben egy dalt dudolt egész halkan nem is tudtam ki venni belőle hogy mi is volt. -hmmmmm Bakugooo.... -nyöszörögtem halkan.
{Bakugo szmszőg}
Annyira imádom amikor csak egy perce hagytam ott már durmolt mire vissza értem igy kézbe vettem és meg csináltam az ágyat hogy be takarhassam. Zöld és feketés haja a huzat miadt néha meg lebbent gyönyörű volt testén látszik hogy törékeny....nagyon én még régen probáltam el törni...de nem nem akartam vagyis dee mert....
ESTÁS LEYENDO
A szívem a te kezedben!
Romancedekubaku ‼️⚠️YAOI⚠️‼️ AKI NEM SZERETI A FIÚ FIÚ KAPCSOLATOT ANNAK NEM EZ A KÖNYV AJÁNLOTT AKI SZERETI ÜDVÖZLÖM