🌼💔❤️😖10 rész😖❤️💔🌼

145 11 0
                                    

-Deku hívj légyszives Bakugonak....zavar a Kacchan....-mondja. -oké B-Bakugo sajnálom. -mondom és egy kis csokot nyom a homlokomra és meleg kezével át karolja a derekam. -ugyan semmi baj. -mondja nagy vigyorral az arcán.

{Bakugo szemszőg}

Deku azt hitte hogy csak ő látta Shoto és Kiri arcát...de nem érdekel gondoljanak amit akarnak szeretem Dekut és ők ezen nem tudnak változtatni. -hé Bakugo...ma lessz ez osztály kirándulás ezért fontos hogy gyertek enni. -mondja Kiri "boldogan". -oh értem nem tudtam kössz hogy szóltál. -válszolok és éppen akkor értünk le.

{Kirishima szemszőg}

Szaros Deku mindenbe bele kell szólnia...Bakugo a legjobb barátom már kis korunk óta... De most....

{Shoto szemszőg}

Hülye Bakugo mindent el kell rontaia. Midoryajára nem haragszom nem ő kezte... Bakugo már figyelmeztetett engem hogy mire készül...

{Deku szemszőg}

Miután mindent meg beszélünk el mentünk a szobánkba és össze pakoltunk. -jól van gyerekek aki kész van a pakolással szálljon fel a buszra. -hangzott el Aizawa tanár úr hangjábol. -RENDBEN! -Mondta korusban mindenki aki jelen volt. Majd lassan én is kész lettem és kedves Bakugo úrfi is ki fáradt a szobájából. Rám nézett és mély levegőt vett majd meg fogja az én táskámat is. -köszönöm! -köszönöm meg neki majd fel ballagunk a buszra. Mivel a kedvenc helyem az ablak oldalán helyezkedik el ezért gyorsan el is foglaltam a leghátcsó helyet Bakugo meg mellém ült.

A szívem a te kezedben!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora