🥦❤️💥💚7 rész💚💥❤️🥦

167 11 0
                                    

-jól van elég.!!! -mondom. -rendben akkor megyek ha ennyit akartál. -mondja és ő is fel áll. -Midoriya....énn... -mondja Todoroki-kun és közelebb jön hozzám én hátrálok és neki dölök a falnak és ő neki is nyom. -iiiii-igen?!?!?! -kérdezem ki pirultan és már majd nem az ajka az én ajkamon lóg de ezt valami meg szakította egy ajtó nyitásra lettünk figyelmesek. -D-Deku....és fél arcu..... -mondja dadogva egy ismerős morgó hang. -ki mennél most dolgunk van. -mondja Todoroki-kun. -nnnn-nincs dolgunk. -dadogom és el toltam magától Todorokit.És egy pillantást vetek Khacchanra. Amit ő is észre vett és egy 'jól vagy?' pillantást vetett rám. És nemleges pillnatásal válszoltam. -jól van hé fél arcú menj ki MOST. -mondja majd rögtön el ment Khacchan be csukta az ajtót és le ül meg fogta a kezem és le ültetett. -semmi baj mi történt? -kérdzi tőlem. -most már jól vagyok köszönöm öm ugy éreztem hogy Todoroki-kun meg akart csókolni éssss..... fúj én nnneeemmm. -mondom.

{Bakugo szemszöge}

Itt volt a tökéletes pillanat és oda hajoltam hozzá de nem ellenkezett sőt ő is közelebb hajolt és azon kaptam magam hogy az ő ajka és az enyém egy helyen van egymásén és a levegő hiány miadt el váltunk de a pillatás amit vettetünk egymásra varázslatos volt. -Deku... -dadogom. -Khacchan.... -dadogja ő is. Majd megint egymás ajkán csüngtünk és a levegő hiány miadt néha el váltunk de folytattuk.

A szívem a te kezedben!Onde histórias criam vida. Descubra agora