Mindenki össze néz és Uraraka meg szólal: -Hé Todoroki felesz vagy mersz?
-kérdezi meg. -Merek -válaszol rögtön.
-oké akkor vedd leee a pólód. -mondja közben majd nem minden lány el pirulva figyeli. És le veszi a pólóját hát nem kell nagyon mondanom hogy hogy nézett ki woowww hát én is el pirultam. Rá néztem Khacchanra aki engem néz és látszik hogy irigy Todorikira amit nem értettem. Jól tudom Khacchan nézéseit.
-oké akkor Midoriya felesz vagy mersz?
-kérdezi Denki. -ömmm merek... - válszolok. -oké. -és perverz szemekkel néz rám. -oké akkor legyen az hogy ma most este legyél Bakugonál. -mondja ebben a pillanatban nagyon el vörösödtem ő meg nagy szemekkel néz rám. -Mi? -kérdezek vissza hátha rosszul hallottam. -BIZTOS HOGY NEM LESZEK EGY SZOBÁBAN EZZEL A NYOMIVAL!!!!! -kiabál Khacchan. -nyugi nyugi de ezt meg kell csinálnotok csak mondom. -mondja Denki. -nem nem nem fogjuk.... -mondom. -gyere egy kicsit Izuku. -mondja Kirishima. -o-okéé. -mondom és el megyünk egy kicsit arréb. -oké figyelj nagyon látszik hogy szimpi neked Bakugo és segíteni akarunk. -közli velem. -MIII NEMMM ÉNNN NEMMM KHACCHAN NEEEMMM ÉNNN ÉSS NNEEMMMM DEHOGY ISSS....!!!. -Mondom egy kicsit túl hangosan és rá nézek Khacchanra aki csak engem néz egyfolytában, és én el pirulok nem tudom mi bajom van. -de most csak próbáld meggg légyszi. -kérlel engem Kiri. -jo de beszéld rá mert én nemm. -mondom és vissza ülök a helyemre. -oké Bakugo gyere ide most. -mondja Kirishima és Khacchan oda is megy. -oké szóval látom hogy Izuku be jön úgyhogy legalább probáld megg. -kérleli Bakugot.
-MII VANN EZ NEM IGAZ DEKU ÉS JÉZUS NEMM TE HÜLYE VAGY NEMM NEMM NEMMMM. -kiabálja. És rám néz én is nézem szóval a tekintetünk össze akad. -oké talán. -mondja amire nagyon meg lepödtem és el fordultam. -szupi akkor mennyetek most. -mondja Kiri boldogan.
Szoval ő is le ül és engem Denki őt Kiri fel állít minket és el lögdős minket Khacchan szobájába. -jó szorakozást! -mondják egyszerre és be csukják az ajtót.
KAMU SEDANG MEMBACA
A szívem a te kezedben!
Romansadekubaku ‼️⚠️YAOI⚠️‼️ AKI NEM SZERETI A FIÚ FIÚ KAPCSOLATOT ANNAK NEM EZ A KÖNYV AJÁNLOTT AKI SZERETI ÜDVÖZLÖM