Yorum
Keyifli Okumalar♡
Üniveristeye girdiğimde hızlıca Hoseok'un fakültesine ilerleyip etrafta göz gezdirmeye başladım.
Dün Seokjin'in bana yazması fazla beklenilmedik olmuştu ve ben hala içimde bir yerlerde bunun şaka olduğunu ve saçma bir iddia olduğunu düşünüyordum.
Hadi ama!
Eğer yolladığı kişi gerçekten oysa -ki şu ana kadar hiç görmemiştim?- bana bakması garipti. Elbette kendimi çirkin görmüyordum ama bu okulda tonlarca yabancı, renki gözlü, benden daha uzun bacaklı ve çekici kızlar vardı.
Böyle narsist bir erkeğin bana düşmesi saçma değil miydi?
"Beni sormak için mi geldin?"
Arkamda duyduğum yabancı sesle irkilip oraya döndüğümde yüzüme vuran güneş yüzünden gözlerimi kısmak zorunda kaldım. Elimi anlıma dayayıp gölge yaptığımda karşımda ki kişinin fotoğrafta ki kişi olduğunu görmüş ve dudaklarım şokla aralanmıştı.
Kim Seokjin bütün ihtişamıyla karşımdaydı.
Buna elbette ki hazırlıksız olduğum için heyecan basarkan hızla kafamı sağa sola salladım ve sorduğu soruyu cevaplamak için konuşmaya başladım. "Ne alakası var? Yooo."
Seokjin yanımızdan geçen bir kaç kişiye flörtöz bakışlar attıktan sonra dudaklarını iki yana kıvırıp, "Öyleyse neden Hoseok'un fakültesine sabahın bu vakti geldiğini sorabilir miyim?" demişti.
Ne diyeceğimi bilemeden öylece kalakalırken gülümsedi ve elini uzattı bana doğru. "Yüz yüze tanışalım önce. Ben Seokjin. Kim Seokjin." Elimi çekingence ona uzattım. "Jang Yujin."
Sıcak eli elimi sıkarken bedenime bir elektirik akımı gönderilmiş gibi olunca Seokjin elimi sıkı ama nazikçe tutarken geri çekmiştim.
"Ben mühendislik fakültesi B blokta okuyorum. Artık oraya gelirsin." diye cümlesine devam ettiğinde kafamı olumsuzca salladım. "Neden geleyim ki? Sadece bir yemek yiyeceğiz ve sen dosyamı verince bitecek her şey."
"Yapma Yujin, gözlerini görebiliyorum. Dediğim gibi düşülmeye oldukça müsait biriyim ve sen de beni diğer herkes gibi beğendin. Eh, ben de seni." Kalın gözlüklü hali ve kenara doğru kalkık olan saçları dikkat dağıtıcıydı. Gene de ilk görüşte bana nasıl aşık olup aynı şeyi benden beklemesini anlayamıyordum.
"Daha dün gördüğün birine nasıl böyle şeyler söyleyebiliyorsun? Hele böyle narsist halinle? İddia falan mı kurdunuz üzerimde?"
Art arda sorduğum sorularla yüzüme keyifli bir şekilde bakmaya devam etmişti. Bir adım attı bana doğru ve bugün fön çektiğim saçlarımdan bir tutam alıp izinsizce oynamaya başladı.
Kokusu beni kilitlediği için geri çekilememiştim. İlk kez bir erkeğin teniyle karışan parfüm kokusunu böyle yakından almıyordum ama onun ki daha önce hiç tatmadığım türdendi.
"İlk görüşte aşka inanan bir insanım ben. Ve senin bu güzelliğin benim yakışıklılığımle harika bir uyum içinde. İddiaya gelirsek," Yüzünü kulağıma yaklaştırdı. Tanrım, artık geri çekilmeliydim! "bu güzellik karşısında girebileceğim tek iddia Tanrı tarafından bana yollandığına seni ve herkesi inandırmak üzerine olur."
Nefesim kısık ve erkeksi sesiyle kesilirken oldukça hızlı atan kalbimin kulağıma kadar gelen sesinin rezilliğini yaşıyordum çünkü karşımda ki kişi güm güm atan kalbimi duymuştu.
Kıkırdayarak geri çekildi bir anda. Akciğerlerimin yeniden çalışmaya başladığını hissetim. Ve o sanki bu şoka kalmış halimden zevk almıştı, bilmiyordum.
"Akşam 7'de konum atarsın seni alırım. Şimdi derse gitmeliyim. Dünya yakışıklısı olsanda senin de para kazanmaya ihtiyacın oluyor işte."
Az önce ki atmosferden daha çıkamadan bana öpücük atıp göz kırptı ve yanımdan ilerleyip gitti. Orada aval aval ağaca bakmam bittiğinde koşarak kendi fakültemde ki lavaboya girmiştim.
Yüzüm kıpkırmızıydı!
İlk kez böyle bir şeyi yaşadığım için kendime anlam veremesem bile Kim narsist Seokjin haklı çıkmıştı.
Onun aurasına ve kendisine -hele böyle davranması ardından- düşmemek imkansızdı.
BÖLÜM SONU
Bacım sen hala yaşadığına şükret olur mu? Ben yazarken hastaneye kaldırıldım çünkü.
Dmmkddkddkdll
Kız çabuk etkilendi demeyin çocuk etkilenilmeyecek gibi değil şimdi
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir bebelerim
Vote💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐖𝐇 𝐯𝐞 𝐖𝐖𝐁 ✔✔
FanfictionTAMAMLANDI ✔✔ 《Kim Seokjin》 Wwhbey: Bu evrende World wide beautiful'u yani diğer yarımı bulabileceğimi hiç düşünmüyordum. Yani seni.. Yujin: Kimsin? Ve ne saçmalıyorsun? Wwhbey: Kim Seokjin ben. Ama sen kısaca World wide handsome bey diyebilirsin. ...