4.Bölüm

219 40 0
                                    

Yorum

Keyifli Okumalar ♡

Wwhbey: Eee ne zaman sevgili oluyoruz?

Yujin: E oha ama! Daha bugün tanıştık. Ve beni daha 15 dakika önce eve bıraktın.

Wwhbey: Seni bıraktığım zamanı saydın demek=))

Ve yeni tanıştıysak ne olmuş? Sen de bana düştün işte.

Yujin: Kafadan attım sayıyı bir kere!

Bak, yakışıklı biri olabilirsin ama bu seninle hemen sevgili olabileceğim anlamına gelmiyor.

Wwhbey: Daha düne kadar beni red etmeye hazırken şimdi sadece erken diyorsun.

Pekala ne zaman sevgili olalım? Çarşamba uygun mu?

Yujin: Seokjin sen aşkı ve sevgiyi ne sanıyorsun acaba?

Ayrıca zamanla sevgili oluruz demedim ben.

Lafı nasıl kendi lehine bu kadar hızlı çevirebiliyorsun?

Wwhbey: Akşam yemeğimiz oldukça güzel geçti.

Yaptığım esprilerin ardından tam 8 kez kıkırdadın ve konuşma süremiz boyunca 10 kez gülümsedin.

Ortak hobilerimiz olduğunu da öğrendik.

Aşkı ve sevgiyi ucuza alacak gibi mi duruyorum hala?

Yujin: Hayır öyle demek istemedim. Özür dilerim.

Ve sen...gerçekten saydın mı?

Wwhbey: Evet. Etkilendin mi?

Yujin: Etkilendim dersem yine sevgili olalım diyecek misin?

Wwhbey: Evet.

Yujin: O zaman hayır.

Wwhybey: Anladım, çok etkilenmişsin.

Benimle ne zaman sevgili olursun tahmini? Okuldan bu yıl mezun oluyorum ve seninle sevgili olamadan mezun olmak istemiyorum.

Yujin: Gerçekten her şey çok hızlı gelişti ve benim aklımı karıştırıyorsun.

Tamam etkilendiğimi kabul ediyorum ama sana sevgili olmak için tarih veremem.

Wwhbey: Pekala... O zaman iş başa düştü.

Blind date yapacağız.

Yujin: Ha? Nasıl yani?

Wwhbey: Yanisi şu, haftanın 3 günü dışarıda buluşarak etkinlikler yapacağız.

Büyükler eskiden böyle yapıyordu. Bence sevgili olmadan önce randevulara çıkmak gayet mantıklı.

Ne dersin?

Yujin: Emin değilim...

Wwhbey: Hadi ama! Yemekte kafalarımız gayette uyuştu ve mutlu ayrıldın.

Ani olabilir ama benim gibi harika ötesi bir adamın diğer yarın olduğunu anlayınca zaten bu teklifi bana sen yapacaksın.

Yujin: Gene narsisleştin. Bunu azaltmaya çalışacağım demiştim yemekte.

Wwhybey: Zaten bu çalışan halim. İki cümlemden biri kendimi haklı(*) olarak övmemdir.

Ama sen dedin diye üç cümlemden biri kendime övgülerim oluyor.

Yujin: Vay be, hakikaten çalışıyormuşsun.

Wwhbey: Tabi, ne sandın.^_^

Eee? Tamam mı?

Yujin: Tamam.

Wwhbey: Harika! Yarın seninle han nehrine gidip bir şeyler içelim o zaman.

Sonra ki günleri düşünürüz.

Yujin: Pekala. Dersim 2'de bitiyor. Ondan sonra müsaidim.

Wwhbey: Benim 1'de bitiyor ama sorun değil, beklerim.

Yujin: O zaman iyi geceler?

Wwhbey: İyi geceler güzelim. Rüyanda beni görürsün umarım. Böylece rüyan zenginleşir.

Yujin: Seokjin! Hani üç cümlenden biri olacaktı artık?

Wwhbey: Ah...

Seni kendime benzeteceğim günü iple çekiyorum.

Yujin: Sanırım bu da senin rüyan? Asla senin kadar narsist olamam da ben.

Wwhbey: Bebeğim sen güzelliğini benimle farkına varacaksın ve o zaman birlikte narsistliğin couple hali olacağız $)

Yujin: Hiç sanmıyorum.

Wwhbey: Göreceğiz.

BÖLÜM SONU

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir bebelerim

Vote 💜

𝐖𝐖𝐇 𝐯𝐞 𝐖𝐖𝐁 ✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin