Yorum
Keyifli Okumalar ♡
"Bilemiyorum Dera, aklım çok karışık."
Dera makyaj masamda ki yeni aldığım bordo ruju sürerken bana döndü. "O zaman neden şu anda onunla akşam olacak partiye gidiyorsun?"
"Çünkü..."
"Çok yakışıklı?" diye lafımı kestiğinde güldüm. "Yakışıklı olduğu doğru ve onunla iyi hissediyorum. Genede her an kötü bir şey olacak gibi."
Yanıma gelip oturduğunda tek kaşını kaldırdı, böylelikle kaşında yuvarlak piercing sallanmıştı. "Ne gibi?" Yerimde rahatsızca kıpırdadım.
"İddia kurbanı olmak gibi."
Kafasını yana yatırıp, "Ama o Hoseok'un arkadaşı değil mi? Kötü niyetli olmadığını bizzat kendisi dedi sana hatta." diye sakince fikrini belirttiğinde kafamı sallamıştım.
"Orası öyle tabi. Hiç kötü bir enerji almadım, benimleyken bir kez bile saate bakmak için telefonunu eline almıyor. Fotoğraf çekilmek istiyor arada sırada bu kadar. Sence de biraz hayal dünyasına benzemiyor mu? Hele bu narsist haliyle?"
Kısa bir süre sessizliğe gömüldüğünde ben de gözlerimi aynaya dikip kendimi seyretmeye başladım. Seokjin hakkında böyle şeyler düşünmeye devam ettiğim için kendimi hem suçu hissediyordum hem de karışık.
Gereksiz bir evhamda olduğuma onunlayken kendimi inandırırken yanından ayrıldığımda bu saçma düşünceler beynime nüksediyordu. İddia olmadığını söylerken ki beden dilini kontrol etmiştim. Doğru gelmişti cümleleri.
Ama ben onun gibi narsist biri olamaz veya kendimi diğer kadınları gördüğüm her seferde ben daha güzelim diyemezdim.
Seokjin bana nasıl bu kadar kolay diyebiliyordu?
"Hemen kötüyü düşünme bence Yujin ama dikkatli ol. Mesela hiç eve davet etti mi seni?"
"Ayrı eve çıkma konusunu açmıştı sevgili olunca sadece." dedim kısık ve endişe dolan sesimle. Dera benim aksime rahat bir nefes verdi ve omuz silkti.
"O farklı. Ben bu iki haftada davet etme durumunu soruyordum ama eğer olmadıysa sorun yok-"
Telefonuma bildirim geldiğinde ikimizde telefonu bıraktığım komidine baktık.
Hızla telefonu alıp açtım ve mesaj bidiriminin üstüne tıkladım.
Seokjin'dendi.
Wwhbey: Yujin selam.
Gideceğimiz partinin sahibi Sehun az önce erkekler grubuna mesaj attı.
Ot ve uyuşturucu da dahil etmeyi planlıyorlarmış partiye.
Seni böyle bir ortama sokamam ama randevu günümüzü boş geçirmek istemiyorm.
Film buldum bir tane. Fantastik.
Hoşuna gideceğini düşünüyorum.
İzlemek için bana gelmeye ne dersin?
(Görüldü)
Yutkunarak Dera'ya döndüğümde o da aynı büyümüş gözlerle bana baktığını görmüştüm.
"Ne yazayım?" diye titrek sesle konuştuğumda kafasını sağa sola salladı.
"Kabul etme."
"Ama ya gerçekten kötü bir niyeti yoksa?"
Sanki az önce şüphelerini dile getiren ben değilmişim gibi kurduğum cümle kulağa saçma gelebilirdi ama Seokjin'i böyle düşük bir insan olarak hayal edemiyordum.
"O zaman gittiğinde sakın ha sana yaklaşmasına izin verme. Abur cuburları ve içecekleri sen götür. Verdiği hiç bir şeyi de içme."
Yüzüm solduğunda Dera'nın ciddi bakan gözleri beni, tutunduğum ve Seokjin'i hayal ettiğim zaman mutlu olmaya başlayan tarafımı karanlık bir gölgeye çekti.
"Böyle bir niyeti olduğunu anlarsam ne yapacağım peki?"
Elimi tuttu. "Tokadı çarpıp evden çık."
Kalbim gergince atmaya başlasa da el mahkum Dera'yı mırıltılarla onayladım ve Seokjin'e kabul ettiğime dair mesaj attım. Beni almayı teklif etmişti ama Dera konum atmasını söylememi belirtmiş ve kendi arabasını kullanmamı istemişti.
Zaten yarın erkenden sınavı var diye benim evimde kalacaktı bu gece.
Ve Seokjin biraz uğraştırsa da en sonunda konumu attığında oldukça uzun kıyafeteler giyip Dera'nın arabasını alarak yola koyuldum.
Çok olmamıştı tanışalı ve böyle hızlı ilerlememiz dışarıdan bakıldığında hiçte inandırıcı gelmeyebilirdi ama eğer saçma bir oyunun içine düştüğümü görürsem kalbim kırılırdı.
Hayal kırıklığına uğrardım.
BÖLÜM SONU
Sizce Yujin iddia konusunda haklı mı? Değil mi?
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir bebelerim
Vote💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐖𝐇 𝐯𝐞 𝐖𝐖𝐁 ✔✔
FanfictionTAMAMLANDI ✔✔ 《Kim Seokjin》 Wwhbey: Bu evrende World wide beautiful'u yani diğer yarımı bulabileceğimi hiç düşünmüyordum. Yani seni.. Yujin: Kimsin? Ve ne saçmalıyorsun? Wwhbey: Kim Seokjin ben. Ama sen kısaca World wide handsome bey diyebilirsin. ...