Takipçim artmıyor bir türlü ühühühühü
Yorum
Keyifli Okumalar ♡
Elimde ki kupayı dudaklarıma götürüp lavanta çayımdan sakin bir yudum alırken geldiğimiz andan beri gözlerimi bana bakan adamdan kaçırmaya çalışıyordum.
Bu ilk blind date'imizdi ve ben bir hafta öncesine kadar böyle bir adamın varlığından bile habersizken şimdi onunla karşılıklı lavanta çayı içiyordum.
Şaka gibiydi olanlar ama ondan aldığım pozitif enerji yüzünden teklifini reddedememiştim.
"Bu üçüncü çayın Yujin ve biz birbirimize bakmaktan ilerisine gidemedik. Yemekte olduğu gibi gene espiri yapıp seni güldürerek mi konuşmaya başlamalıyız?"
Kupayı masaya bırakıp omuz silktim. "Uzun zamandır blind date yapmamıştım. Ve seni hala tanımıyorum, ne konuşmalıyım emin değilim."
Elini çenesini yasladı ve tebessüm etti.
Tam o an yanımızdan geçen erkek(?) garson sendelemiş ve tepsisinde olan bardağı yere düşürmüştü. Yerde ki kırıkları alıp etrafa özür dileyerek arka kısma koşarak gittiğinde Seokjin'e geri döndüm. Çocuğun arkasından bakıyordu ama yüzü benim şaşkın suratımın askine oldukça keyif doluydu.
İnanmak güç olabilirdi belki ama ciddili kadın erkek demeden insanları hem fiziki hem de mental olarak düşürüyordu kendine.
Benim ettiği teklifi kabul etmem tuhaf karşılanmazdı kesinlikle.
Narsistlik konusunda böyle iddialı olmasını dünya ona vermişti. Onu suçlamıyordum artık.
"Sevgili olduğumuzda ne yapacağımızdan bahsedelim. Mesela ayrı eve çıkmaya okay'im ben. Sen ne dersin?"
Ani bir öksürük krizi bastığında Seokjin masada ki ki suyu ağzıma götürmüştü. Büyümüş olan gözlerim eline kaydığında diğer insanlardan daha değişik ama ona ayrı bir hava kattığını fark etmiştim.
Suyu içmem bittiğinde kafamı geriye çektim ve o suyu masaya geri koyarken ona kısa bir bakış attım. "Neden çok ileri bir olaydan bahsediyorsun? Ayrı eve çıkmayı düşünmek için yolun oldukça başındayız bence."
Dudaklarını büzdü. "Üniversiteden mezun olacağım için bunu bir yıl içerisinde yapmamız gerek world wide beautiful hanım."
Cümle sonunda kullandığı hitabı ilk kez sesli bir şekilde söylediği için kıvrılmak için yalvaran dudaklarımı biribirine bastırdım. Kendimi frenlemek istiyordum ama Kim Seokjin beni tatlı diliyle ağına düşürmek için son gaz çabalarına devam ediyordu.
"Bana bu kadar kısa sürede aşık olman sence de tuhaf değil mi Seokjin? İlk görüşte aşka inanan birine göre fazla kendini seven sayan bir insansın sanki?"
"Benim ilk görüşte aşık oldum dememin farklı bir sebebi vardı aslında Yujin." diyerek naif ses tonuyla konuşmaya başladığında ona dikkat kesildim. "Uzun zamandır diğer yarımın olmadığını düşündüğüm için aramamıştım. Ama içimde bulunan yalnızlık hissi seni resim galerisinde gördüğümde anda kayboldu. Ve diğer yarım olduğunu anladım."
Bu dedikleriyle kalbim teklerken o bana çok sıradan bir şeyden bahsediyormuş gibiydi.
"Peki neden hiç gözlerinde bir heyecan yok veya bir parıltı yok?" dedim tek kaşımı kaldırıp. Bu sözleri çok romantikti ama neden biraz olsun benim gibi heyecan dolu değildi? Ondan anında etkilendiğim doğruydu ve o basbaya beni sevdiğini söylüyordu. Gene de yüzünde heyecana dair bir mimik bile olmaması şüphe uyandırıcıydı.
Ben kafamda bunun tartışmasını yaşarken Seokjin masaya doğru eğildi. İlk tanıştığımız ana benzediğinden dolayı yutkunma ihtiyacı hissetmiştim.
"Eğer güzelim..." dedi ve gene saç tutamıma uzanarak parmağında kıvırmaya başladı. Hiç beklemediğim zamanda beni girdabına sokuyor ve oradan çıkmamı imkansızlaştırıyordu resmen! "sevgimi somut bir şekilde gösterebilseydim, bu sevgiden bir devlet kurulur, adını da World wide handsome ve World wide beautiful koyarlardı."
Nefesim tıkandı ve ben bir kez daha kendimi pazarda annesini kaybeden çocuk gibi dilim lal olmuşçasına donakaldım.
BÖLÜM SONU
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir bebelerim
Bana bu lafları JK etse yeminle nikahıma alırdım anında dkkddkfkfk
Vote💜
İnstagram: jeonsexual97
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐖𝐇 𝐯𝐞 𝐖𝐖𝐁 ✔✔
FanfictionTAMAMLANDI ✔✔ 《Kim Seokjin》 Wwhbey: Bu evrende World wide beautiful'u yani diğer yarımı bulabileceğimi hiç düşünmüyordum. Yani seni.. Yujin: Kimsin? Ve ne saçmalıyorsun? Wwhbey: Kim Seokjin ben. Ama sen kısaca World wide handsome bey diyebilirsin. ...