California?

94 3 3
                                    

Rrrr..... Rrrr..... Mobilen ringer. Eg er så trøtt at eg ikkje åpner øyene skikkelig. Eg tar mobilen og ser det er er Hayes some ringer. Eg smiler bare med å tenke på kva galskap han har planer om i dag.

"Hei Hayes."

"Hei Selma!"

"Korfor ringer du så tidlig?"

"Eg og Chad skal reise til California i dag. Vi blir i nokken dager. Vil du vere med? Vi betaler mat og diverse."

"Det hørest gøy ut men eg må snakke med mamma først. Ringer deg om 5 min."

Vi tar farvell og går til klesskapet.

I dag tar eg på meg ein t-skjorte av merket XXVI som magcon har laga eg finner fram ein hullete jeans som sitter perfekt.

Håret, i ein lett hestehale og eg tar med solbrillene mine i skinnveska mi.

Eg går ut til solstolene og spørr mamma:

"Kan eg reise til California med Hayes og faren? Vi blir nokken få dager. Plzzzz!"

"Ja korfor ikkje. Si til Hayes han kan hente deg kl 12:00. Du har 2 timer på før han kommer."

"Takk mamma."

Eg ga ho ein klem og gjekk på rommet for å hente mobilen. Eg taster inn tlf nummeret hannes. Menst det ringer går eg til kjøkkenet for å lage frukost. Eg legger mobilen på disken på høgtaler.

"Hei jm!" Sier Hayes spent.

"Hei gullgutten!"

"Fekk du lov...?"

"Ehm.... Hayes dessverre...."

"Serr....?"

"Selfølgelig fekk eg lov!"

"Yes!!!"

"Henter du meg kl 12:00?"

"Okay! Love you."

"Love you too."

Eg går på rommet for å pakke.

Eg pakker ned litt klœr, headset+lader, solkrem, penger og diverse.

Klokken er 11:00. 1 time igjen.

Eg finner fram kva eg skal ha på meg av uteklœr. Eg tar fram capsen min og dei røde vans skoene mine. No er det bare å vente på å høre det banker på.

Sommerfuglene spreller i magen som aldri før.

Eg tar min siste prat med mamma før eg hører den lyden eg er venta på. Nemmelig: *bank, bank*

Hayes tok hjertet mitt❤Where stories live. Discover now