Da vi kom ut i gangen, viste Hayes litt rundt og fortalte. Da han hadde vist rundt, snudde Hayes seg mot meg og såg meg i øyene mine. Hayes sa: "Vil du finne på nokke etter skolen?"
Eg sa:"Sikkert Kjekken" det bare kom ut av munnen min. Da blei eg litt flau..
Hayes bare lo. "Du er så søt" sa han og smilte skikkelig søtt til meg. Eg tok han på sjaken og smilte. Vi gjekk mot klasserommet. På veien bort tenkte eg: han er så søt, eg trur.... Eg er forelska.
Eg ga Hayes en god klem og sa: "takk for at du viste meg fram." "Med glede snuppa."
Det var naturfag i denne timen, og etter det skulle eg og Hayes vere ilag. Mandagene på denne skulen er drit korte. Da naturfagtimen var over, pakka eg sekken min og gjekk mot Hayes. "Skal vi stikke?" Hayes pakka sekken sin så gjekk vi heim til Hayes. Han ville bade med meg i badebassenget mitt. Tross alt...Mamma er jo på jobb. Vi gjekk innom Hayes først for å hente badetøyet hans så gjekk vi heim til meg. Da vi kom heim, bytta han på det ene badet mens eg bytta på det andre badet. Eg tok på meg ein oransj bikini.
Så gjekk vi ilag til bassenget. Hayes hadde sykt fin mage. Han hadde sixpack. Og tenk deg den følelsen at du liker ein gutt og første dagen du møter han får du se han i bar overkropp! Eg skulle legge handklæ på solstolane med så dytta Hayes meg uti vatnet. Han bare ledde. "Hahahaha Selma."
Eg bare smilte til han så begynte eg å le sjølv. Eg gjekk opp på land igjen og satt meg på ryggen til Hayes og da hoppa han uti. Det var utrolig morsomt. Hayes hadde lært meg å ta backplipp. Da vi hadde bada ein stund, gjekk vi på land og tørka oss. Eg gjekk og henta mobilen for å få telefon nr. hans. Da eg hadde fått det, så ville Hayes gi meg massasje. Så eg låg på solstolen mens han satt på meg og eg må bare si det: han er veldig behagelig å vere rundt. Da eg hadde kledd på meg igjen, så smilte Hayes eit litt lurt smil. Eg sa: "kva tenker du på?" "Eg viser deg det."
Hayes dytta meg ut i bassenget... Menst eg hadde kledd på meg. Så no var eg heilt våt igjen. Og Hayes.... Han bare lo. Eg gjekk på land igjen. Hayes løpte inn for han var redd for at han skulle bli dytta ut i bassenget. Plutselig fann eg han ikkje igjen. Eg hørte bare fnising. Eg snudde meg og eg kunne se at han var gjømt seg bak senga mi. Eg tok han så sa eg: "eg har deg!"
Eg dytta i han sånn at han datt i senga mi. Eg satt meg på han og begynte å kile han. Vi bare lo og lo til vi fikk latterkrampe. Hayes rulla sån at eg var underst. Eg såg han i øyene og han såg meg i øyene. Hayes lente seg over meg og kyssa eit mykt kyss på munnen. Det som var så rart, var at vi bare hadde sett kvarandre i ein dag. Men vi fekk fort kjemi. Men vi er ikkje sammen...
Kanskje.
YOU ARE READING
Hayes tok hjertet mitt❤
RomanceSelma er ein jente på 13 år. Da ho får vite at ho skal flytte til North Carolina, blir ho lei seg og vil ikkje flytte fra vennene sine her i Norge. Men det er nokke positivt som er bra å flytte. Det er at mamma skal kjøpe eit kjempestort hus med bas...