California here we are

54 3 0
                                    

Eg strakk meg godt og vekka hayes og sa:

"Hey beste gullet mitt"

Hayes åpna øyene og såg på meg.

"Hey jenta mi"

Eg lente meg ned til hayes og kyssa han på munnen. Leppene var som sukker. myke rødrosa lepper.

Hayes: " er pappa våken?"

Eg såg bort til høgre der han satt og han sov dypt.

"Nei han sover som ein stein."

Vi begynte å fnise for han sov med mobilen i handa på kinnet hans.

Vi gjekk bort til Chad, vekka han og tok bagene våres og gjekk ut der koffertene blir sendt ut. Det var bare Chad som gjekk bort og henta koffertene. Eg og hayes satt ca 100 meter unna Chad og tok selfies. Vi posta ut eit selfie på kvar vår bruker på instagram. Eg merka at faktisk vi begge fekk likes med ein gang bildene var posta. Eg fekk masse fine kommentara og det gjorde både godt for meg og hayes at dei ikkje missliker meg.

Chad kom tilbake med 2 kofferter og vi begynte å gå rundt venteromma ute ved parkeringsplassen. Der stod det ein svart lang limousine og sjåføren stod og holdt døra åpen for oss. Sjåføren kyssa meg på handa å sa: "next to you."

Hayes blei sjalu og tok armen min rett før eg skulle sette meg inn også sa hayes: "she's mine" til sjåføren.
Sjåføren og Chad begynte å le av hayes. Da klarte selfølgelig verken eg eller hayes å holde oss for latter.

Vi satt oss inn også spurde eg hayes:

"ka studio skal vi i dag på?"

"Vi skal på det verdenskjendte studioet i San Diego."

"Så kult hayes! Eg har aldri vore der før så det skal bli veldig spennende opplevelse. Ka sang sjanger skal vi skrive i?"

"Pop/hiphop elns?"

"Ja det kan vi <3"

Hayes spør Chad:
"kor langt er det å kjøre no igjen?"

Chad: "Ca 1 og 1/2 time igjen hayes."

Eg og hayes begynte å kjede oss så vi hadde tommelkrig ein liten stund. Så blei det kjedelig igjen. Vi begynte å synge litt sanger ilag. Så sov vi.
Eg sovna på skuldra til hayes og Hayes sovna med hodet på vinduet. Så våkna vi litt og han la hodet på fanget mitt og eg strøyk han i hodebunnen.

Da vi våkna fant vi ut at det er 20 minutter igjen. Vi begynte å snakke ilag om alt og ingenting. Så lagde vi vines.

Sjåføren: "da er vi framme ved studioet."

Eg og hayes såg ut viduget på høgre side og såg på studioet. Det var faktisk eit lite privat hotel + studio. Limousinen stoppa og sjåføren åpna døra for oss alle og henta bagasjen vår. Vi vinka farvell og vi begynte å gå inn. Inne var alt så perfect.

¤2 soverom: 1 til Chad og 1 til meg og hayes.
¤eit kjøkken fylt opp med god mat
¤stor klassisk stud
¤utrolig stor terasse med 4 solstoler, parasoller, stupebrett og rensa basseng + store baderinger, myk bade ball med basketkorg.
¤studioet med god kvalitet på utstyret.
¤badrom med stor dusj.

Vi fant ut at vi blir her i San Diego i 1 veke så vi begynner ikkje i studioet idag. Idag skal vi bare chille og bade.

Vi pakka ut og gjekk til badet og skifta til badetøy. Eg tok på ein neon gul bikini som man knytter bak ryggen, I nakken og på sidene av bikinitrusen.

Hayes hadde ein blå badeshorts med rødt tau til å knytte badeshortsen. Vi løpte ut til terassen og rett bort til stupebrettet. Vi tok litt saltoer og triks. Så prøvde vi å kaste i basketkorga med badeballen. Stillinga blei likt. 6-6. Så sola vi oss med Chad.

"For ein dag" hører eg hayes seie til meg og Chad. Vi begge sier tilbake: "ja"
Chad: "desse dagene skal vi nyte ilag som ein familie + ein søt jente."

Eg flirer smått og rødmer.
Hayes sier som alltid da eg rødmer: "du er alltid så søt da du rødmer♡"
Alle begynner å le så rødmer hayes sjølv. Da ler vi meire. Tårene triller ned kinnene våres. Plutselig rødmer Chad og. Vi ler menst hayes og eg spør: "korfor rødmer du og Chad?"

"Eg... Eg veit ikkje! Hahahahaha"

Hayes: "eg trur vi alle er overtrøtte. Ka er klokka?"

Chad skjekker klokka: "22:14"

Hayes: "Eg og Selma går og legger oss no vi."

Vi tørker av siste rest av vatnet og spiser ein pære kver. Så går vi til badet og bytter til undertøy. Så pusser vi tennene. Vi holder hender og går til rommet. Vi cuddla oss ilag og sovner på eit blunk. Det siste vi sier til kvarandre før vi sovner er:

"I love you"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hayes tok hjertet mitt❤Where stories live. Discover now