Da eg fekk vite om flyttingen

160 4 0
                                    

"Eg har komt litt seint fordi... Cam kyssa meg på vei heim."
"Oooolala.... Er dere kjærester no eller?"
"Shut up Dina. Nei vi er ikkje det. Skal vi snakke om nokke meir viktig?"
"FORTELL OM DET KYSSET DA!!!"
"Herregud Dina. Det var bare eit kyss."
Avogtil kan ho vere så masete at eg får lyst til å sprekke. Og eg trur eg ikkje forteller om det kysset enda.
Mobilen min begynte å ringe. Det var mamma. Eg svarte og sa: Er det nokke viktig?
Mamma svarte urolig: Ja, vennen. Kom heim så skal eg fortelle deg det. Eg la på mobilen og såg på Dina.
"Kva var det?" Sa Dina og såg på meg med hevde øyenbryn.
"Eg må heim. Mamma må si nokke super viktig."
Eg løpte ned trappa og ut døra. Eg fekk ikkje sagt hade en gang. Eg kunne se huset mitt. Eg løpte bort og opna ytterdøra og ropte: "kva er det som er så viktig?" Eg gjekk inn i stua og der satt mamma i sofaen. Kom sa ho og vinka meg bort til sofaen. Mamma såg på meg og sa: "vennen, eg har forstått at du liker deg her i Oslo. Du likte deg best da pappaen din flytta ut, og du har trivst her. Men eg kan dessverre ikkje bu her i Norge. Eg må få jobb. Og eg har funne ein jobb i North Caroline som eg kan tjene penger av og leve eit rikt liv. Så vi flytter i morra. Vi tar flyet i morra tidlig og du rekker ikkje å ta farvel med klassekameratane dine... Sorry vennen men det er det beste for både meg og deg."
Eg kjente tårene trille ned kinnet mitt og eg løpte opp til rommet mitt. Under dyna og gråt.

Hayes tok hjertet mitt❤Where stories live. Discover now