Han gjekk av meg og tok meg i handa å dro meg opp fra senga. Vi gjekk hand i hand ut fra huset. Hayes sa: "Kan eg vise fram mitt hus no?"
"Ja, det kan vi sikkert."
Vi gjekk på fortauet mot huset til Hayes. Denne gangen holdt Hayes meg rundt midjen min. Eg håper Hayes liker meg... Da vi kom fram til huset hans opna Hayes ytterdøra og sa: "damene først." Han er ein skikkelig gentleman. Inne i stuen satt det 2 gutter som var eldre enn oss. Eg sa: "kven er desse guttene da?"
Samtidig kom dei mot oss og hilste. Han eine gutten heiter tok meg i handa og sa: "eg er Nash, broren til Hayes." Eg sa: "Eg heiter Selma og..." Eg såg på Hayes, han blunka og sa: "ho er bestevennen min." Sa kom han andre gutten og tok meg i handa å sa: "eg er Cameron Dallas. Ein god venn av Nash." Hayes ligna veldig på Nash!
Og Cameron var litt søt han.
Plutselig sa Nash: "kjenner du oss igjen? Vi er dei kjente Vine'rane."
Oj. Eg hadde ikkje tenkt over at dei var dei Vine'rane eg følger på vine! Eg svarte: "eg tenkte ikkje over at det var dere! Ja, eg kjenner igjen dere." Hayes viste fram i huset og han hadde kjempestort hus (sån som meg). Og høge gjerder. Sikkert fordi fansene..
Rommet hans var inponerandes fint.
Han var ryddig, og han har god stil på tinga.
Hayes: "skal vi se ein film?"
Hayes hadde ein 50 tommers på soverommet sitt.
Eg sa: "ja, det vil eg Hayes"
Vi tok på Tv'en og gjekk inn på netflix.
Vi diskuterte kva film vi ville se på.
Vi bestemte oss å se ein komisk film eg ikkje huska kva heiter. Vi satt i senga med popcorn, brus og smågodt.
Det var skikkelig koselig. Eg la hodet mitt på brystet hans. Etter filmen satt vi oss opp og eg snudde meg mot Hayes. Han sa:"eg liker deg."
Eg sa: "eg liker deg og Hayes. Hayes nærma seg meg og kyssa meg på leppene. Akuratt da vi kyssa kom Nash og Cameron inn. Dei såg kysset og holdt seg over munnen. Nash sa:" Hayes! Eg trudde dere bare var bare bestevenner." Eg snudde meg fort mot Nash og Cameron og eg rødma... Hayes sa:" ehm... Ja. Vi er bare bestevenner." Cameron:"dere kyssa, er dere sikker på at dere ikkje er meir enn bestevenner? Uten at dere er klar over det." Smilte til Nash og sa bestemt: "eg og Hayes er ikkje sammen. Det skjedde sån tilfeldig..."
Nash og Cam (kallenavnet til Cameron) gjekk fra rommet og lukka døra. Eg snudde meg mot Hayes.
"Er du sikker at vi ikkje er sammen?" Sa Hayes med eit lite smil og han rødma litt."
YOU ARE READING
Hayes tok hjertet mitt❤
RomanceSelma er ein jente på 13 år. Da ho får vite at ho skal flytte til North Carolina, blir ho lei seg og vil ikkje flytte fra vennene sine her i Norge. Men det er nokke positivt som er bra å flytte. Det er at mamma skal kjøpe eit kjempestort hus med bas...