Ringerklokka ringte som vanlig kl 07:30. Eg var like sur på ringerklokka som vanlig og eg tvingte meg til å komme meg opp av senga. Det er vanlige rutiner... Eg gjekk på badet. Pussa tennene, kamma håret og tok på mascara og eyeliner. Idag valgte eg å gå med ein magetopp der det stod: "nirvana" på og eit smileyfjes på. Så tok eg på nokken gule ankel sokker i neon. Og ein shorts. Eg gjekk trekte for gardinene og såg ut. Solen steika meg i panna, så eg måtte ta med meg Capsen min på skolen. Eg tenkte på daten om 1 dag. kanskje han tar meg med til ein romantisk resturang? Eg gjekk ut fra rommet og inn på kjøkkenet. Eg pakka niste til skolen. Eg pakka: eit eple, litt mango og eit skivestykke med ost på. Så spiste eg frukostblanding menst eg såg på Tv. Mamma hadde allerede gått på jobb og ho kommer heim kl 18:00 idag.
På Tv gjekk det favorittprogrammet mitt Friends. Kl var 08:00 og skolen begynner kl 08:30. Eg går om 10 minutter... "Ding Dong!" Eg gjekk til døra og opna. Der stod Hayes. Han ga meg ein klem og eit kyss. "Kom inn Hayes." Han kom inn og vi satt oss i sofaen. Hayes: "gleder du deg til daten vi skal ha i morra?" "Selvfølgelig. Kan vi ta daten kl 19:00?" "Ja, passer fint for meg! Eg kommer på døra di da."
Kl var 08:20 og vi må begynne å bevege oss mot skolen. Eg tok på nokken blå Toms og Capsen så var eg klar. Vi gjekk mot skolen hand i hand.
Han er den beste kjæresten eg har hatt. Den daten blir bare digg! Hayes hadde med eit skateboard så eg fekk stå på. Hayes: "la meg gi deg ein dytt."
Hayes holdt meg på ryggen og dytta meg i samme tempo som han gjekk i.
Da vi kom fram var kl ca 08:26. Vi satt på trappa ved skolen og prata. Så kom Hallie og prata klengte med oss. Etter nokken minutter gjekk vi inn til klasserommet. Og i dag sa læreren: "det er så fint vær at eg er bestemt at vi skal ha natursti i denne timen. Dere er delt opp i forskjellige lag og dere må få flest mulig svar rette." Alle i klassen jubla untat ein blond jente som såg veldig diva ut. Ho sa:"nei!!!! Æsj! Må vi gå i skogen no!? Men det er skittent og ikkje nokke gøy i skogen!!!" Hallie bøyde seg mot meg og kviskra: "ho er klassens dramaqueen og vertfall fisefin. Ingen liker ho..." Læreren sa: "ta på sko så møtest vi ved skateparken. Dere får vite lagene der."
Alle gjekk ut... Untat den fisefine jenta (Kathrine). Ho blei inne og måtte ha arbeid... Boring.. Jaja. Ingen bryr seg.
Eg gjekk med Hayes og Hallie og tok på sko og gjekk mot skateparken.Lærer: "Dere skal vere 2 og 2 ilag."
Ho delte opp lagene og eg kom på lag med.... Hallie! Hayes kom med ein gutt han henger masse med. Vi 4 har avtalt eit mål. Den som får minst poeng, skal gå med klærne til det andre laget neste skoledag. Men dei får ikkje skifte klærne før skolen er ferdig. Haha... Gleder meg om dei taper. Eg og Hallie begynte med post nr 1. Og dei begynte med post nr 7 (siste post).
YOU ARE READING
Hayes tok hjertet mitt❤
RomanceSelma er ein jente på 13 år. Da ho får vite at ho skal flytte til North Carolina, blir ho lei seg og vil ikkje flytte fra vennene sine her i Norge. Men det er nokke positivt som er bra å flytte. Det er at mamma skal kjøpe eit kjempestort hus med bas...