Sammen eller?

111 3 2
                                    

Eg skulle til å svare men Hayes avbrøt meg og sa: "sammen eller?"
Hjertet mitt banka og eg kjende sommerfuglene kom tilbake. Eg svarte: "eg skal tenke på det. Ring meg da du legger deg så snakker vi om det da."
Mobilen min ringte. Det var mamma.
"Hallo?"
"Hei vennen! Kommer du heim straks? Klokka er 21:00 og eg har laga pannekaker."
"Eg kommer om 10 min. Hade."
"Hade."

Kven var det? Spurde Hayes nysgjerrig.
"Det var mamma som sa eg må heim no." Hayes følgte meg til døra og ga meg ein god bamseklem og kyssa meg på panna. I vinka farvel og eg gjekk heim. Eg har pugga kor eg skal gå for å komme meg heim, så det skal gå fint.

"Hei mamma!"
"Hei skatt! Er du hatt ein fin dag?"
"Ja. Inponerende fin dag faktisk."
Eg gjekk på kjøkkenet og der låg det pannekaker til meg. Og ein amerikansk muffins. Dei er jo mykje større enn dei norske muffinsene!
Eg tok halvparten av pannekakene. Mamma og må få litt da. Vi satt oss i sofaen og spiste pannekakene. Klokka var 22:00. Eg valgte å legge meg. Eg gjekk på badet og pussa tennene. Plutselig hørte eg mamma rope:"Selma! Mobilen din ringer!"
Eg gjekk og hendta mobilen og det var Hayes. Mamma spurde: "kven er Hayes Grier?" Og peika på mobilen ho hadde i handa. "Det er ein i klassen.
Eg tok mobilen og gjekk på rommet mitt og snakka med Hayes. Hayes sa: "har du tenkt på det eg sa?"
"Eg har ikkje tenkt på det men eg har eit svar."
"Bra, for eg elsker deg og eg vil vite om vi kan bli kjærester eller ikkje."
"Eg har tenkt pittelitt og svaret mitt er.... Ja. Ja eg vil bli sammen med deg." Eg blei ganske glad for at eg sa ja fordi egentlig liker eg han sjølv.
"Takk. Eg elska deg Selma."
"Eg elsker deg og Hayes!"
Vi snakka om neste gang vi skulle møtest etter skolen og Hayes bedde meg ut på ein date. Og eg sa selvfølgelig ja.
"Men eg må gå Hayes. Eg er trøtt snakkest på skolen. Og daten kan vi ha om 2 dager ok? Elska deg!"
"Passer for meg. Natta JM. Eg elskar deg utrolig høgt."
Vi la på og eg la fra meg mobilen.
Eg la meg til og sovna.

Hayes tok hjertet mitt❤Where stories live. Discover now