Gave?

172 6 5
                                    

Eg våkna av at mamma kom på rommet og vekket meg.
"God morgen!" Sa mamma og strøk meg på kinnet. "God morgen." "Kom inn på stuen. Eg skal vise deg nokke."
"Ok. Om 5 minutter." Mamma gjekk ut av rommet og lukka døren min. Eg tok på klæra Hayes hadde gidd meg som eg skulle bruke om vi tapte... Som vi gjorde. Han hadde heldigvis veldig god klesstil. Han hadde gidd meg ein hettegenser det stod Hayes Grier på. Skikkelig kul assa. Og ein svart løs bokse. Veldig deili å gå i. Og til slutt nokken kvite Nike sokker eg tok på. Det var fint ilag men litt spesielt på grunn av at eg er jo jente. Men den hettegenseren må eg kjøpe samme av.
Eg tok håret i en kule. Litt rotete kule men eg liker at det er sån. Alt er ikkje heilt perfect som alle horer trur. Eg tok på mascara, pussa tennene og gjekk ut til mamma. Da ho såg meg begynte ho å le. "Korfor har du på deg dei klæra? Er det dine klær? Kven er dei sine?" "Dei er Hayes sine. Det var bare ett veddemål." "Haha okay. Vil du se det eg skulle vise deg?" "Ja seff."
Mamma ga meg ein liten eske i sølvpapir, og band på. Eg tok av bandet og reiv av papiret. Oppi låg det eit smykke. Eit smykke i sølv eg hadde ønska lenge. Det var eit hjerte med ein ekte diamant på. Den kosta svindyrt! Ca... 1500 norske kroner? Ja, ca det.
Eg tok på smykket og ga mamma ein klem. "Tusen takk!" "Versegod. Men no må du gjøre deg klar for skolen og eg må gjøre meg klar til jobb." Eg gjekk å pakka niste. Forresten: eg er heldig. Fordi på skolen eg går på, gjør vi nesten heile tida leksene i timene.
Kl var 08:25 og det er 5 min til skolen begynner. Idag er skolen ferdig kl 13:00. Eg tok på dei mørkeblå Tomsene mine og ein jakke. Eg tok på sekken og åpna ytterdøra. Det siste eg sa til mamma var: "eg går til Hayes etter skolen! Eg kommer heim kl 17:00!" Da eg hører mamma svare: "okay" gjekk eg i garasjen å henta det nye skateboardet mitt for å skate til skolen.
Eg er komt til skoleplassen og alle elevane står utenfor. Eg såg etter Hayes, og etter litt leiting fant eg Hayes ved nokken kompiser. Dei satt på skoletrappa og prata.Eg gjekk mot han og møtte han med ein klem og eit kyss.
"Haha Selma. Du har gjort som eg sa."
Eg såg ned på klæra og små lo litt. Vi snakka om kva vi skulle finne på etter skolen osv i dei siste minuttene til skoleklokka ringte.
Første time: Geografi.... Men det var leksene så eg skal ikkje klage. Eg fekk gjort ferdig alt av lekser og sånt. Da eg at ferdig gjekk læreren ut for å prate med rektoren nokken minutter. Da blei det stopp på arbeidet for alle og vi begynte å snakke og gå inn på mobilene våres. Hayes kom bort til meg og snakka med meg. Plutselig kom læreren tilbake og alle stoppa opp. Alle satt på plassene sine heilt taus menst Hayes stod ved pulten min. Han fekk ikkje tid til å komme seg tilbake så da fekk han kjeft. Da blei eg så rasende at eg reiste meg å sa til læreren: "hei! Hayes kom bort for å... Hjelpe meg med leksene!" Han snudde seg mot Hayes og spurde: "er dette sant Hayes?" Hayes såg på læreren og sa: "ja. Det er det." Læreren svarte strengt:"du slipper å gå til rektor denne gang Hayes." (Denne skolen er litt streng synst alle elevane.) Ho snudde seg og gjekk tilbake til tavla. Hayes sa: "Takk for at du redda meg." Eg smilte til Hayes. Han gjekk på plassen sin igjen og fortsatte med leksene sine.
••etter skolen••
Eg og Hayes gjekk mot skateparken for å skate en liten stund. Han tok nokken triks og imponerte meg veldig faktisk. Eg merker at eg blir bare mer og mer forelska i Hayes. Etter å ha skata i ca 15 min gjekk vi heim til Hayes. Begge var ferdig med leksene og vi begge vil ha litt fredagskos. Da vi kom inn kom eg på at han Mattew skal komme til meg med mora i kveld. Ja. Men eg kommer jo heim 19:00 så det går nokk fint. Vi tok av oss ytterkle og sekkene. Ingen var heime. "Kva vil du finne på?" Sa eg til Hayes og smilte til han. "Vi kan.... Kose oss." "Kordan da Hayes?" Sa eg og smilte lurt. Hayes gjekk mot meg og tok meg i nakken og kyssa meg. Egentlig gjekk vi fra kyss til å kline. Vi stod midt i stuen og klina. Hayes gjekk ut av klininga og kyssa meg på halsen. Så gjekk han tilbake til å kline. Og vi tok og mange tunge kyss.
Da han kyssa meg igjen på halsen sa eg: "eg elsker deg. Du... Har tatt hjertet mitt." Hayes slutta å kysse og såg meg i øyene. "Eg elsker deg og Selma. Dette har gått fort men det er heilt fint fordi eg elsker deg. Takk for at eg kunne ta hjertet ditt. Uten deg veit eg ikkje kva eg skulle ha gjort." Vi kyssa igjen. Vi satt oss i sofaen menst vi kyssa og eg satt meg på han. Plutseleg åpna nokken døra og kom til stuen. Eg stoppa å kysse og hoppa av Hayes fortast mulig. Vi såg på han. Det var Chad. Faren til Hayes. Han såg på oss med dei isblå øyene og sa ingenting. Vi reiste oss og han sa: "du såg vell ikkje...?" "Jo." "Oja.. Men vi er sammen og eg elsker ho." Eg brøyt meg inn og sa: "og eg elsker Hayes." Han sa tilbake med eit lite smil: "det går fint at du har kjæreste. Det var bare litt uvant å se deg Hayes kysse en jente." Han skulle til å svare men da gjekk han fordi han skulle bare inn med nokken varer. Vi såg på kvarandre. Hayes blei rød i fjeset av flauhet. Vi begynte å le til vi fekk krampe.
Kl var 16:00 og eg og Hayes har kyssa og klina lenge... Haha. "Nokke du vil finne på no da?" Sa Hayes og smilte.
"Vi kan... Gå og bowle? Om eg vinner må du gå med mine klær...." Hayes brøt ut og sa: "og om eg vinner skal du ha klæra mine på i en dag til!!" " Vi tok kvarandre i handa å sa: "avtale." Vi tok taxi til bowlinghallen litt utenfor byen, og vi får gratis bowling pga: eg har ett bowling kort eg har fått av pappa som varer i 1 år. Hayes har og sån kort.
Da vi kom fram gjekk vi på bane 2 og tok på bowlingsko. Det stod nokken gutter på bane 3. Hayes hilste på dei. Han kjenner dei fra før. Så kom eg og Hayes på en idé. Begge skal gå med klæra til kverandre om vi taper mot dei 2 guttene Hayes kjende. Dei var med på den. Og forresten: om dei taper skal dei kjøpe meg og Hayes en brus kver.
Da vi var ferdig å bowle fant vi ut at dei tapte. Yes! Eg og Hayes fekk penger til å kjøpe ein brus kver. Klassedama: "kva skal det vere?"
Hayes: "en cola. Dd Selma?"
Eg svarte: "eg tar det samme."
Kassedama ga oss colane. Vi gjekk tilbake og sa til dei at vi skulle gå. vi sa farvell og Vi gjekk mot gaten. Eg har 100 kr i tilfelle eg treng nokke. Vi gjekk inn på ett tivoli som var nylig åpna. Vi kjøpte 3 billetter kver. Vi tok en karusell som vi satt i ett sete og blei løfta høgt opp i lufta. Den var litt skummel men eg holdt Hayes i handa. Da følte eg meg meir trygg. Så en med krasjebiler. Den var kjempegøy! Og den siste var nokke som heiter kaffikoppene. Da vi satt oppi kopper som gjekk fort rundt. Da vi var ferdig og var på vei til taxien, fant Hayes 20 kr på bakken. Han brukte dei på en automat med en klo. Han fekk tak i en bamse det stod: "I ❤ U" på. Da Hayes fekk den ga han den til meg og eg takka med eit kyss og sa:"takk Hayes! eg elsker deg!" Hayes smilte bredt os sa: "eg elsker deg og!" Vi gjekk hand i hand til taxien og reiste heim igjen. Kl var no 18:20 og eg må vere heime om 40 min.
Da vi var komt tilbake, gjekk vi innom Hayes og koste sån som sist til eg måtte gå. Etter det tok eg farvel med Hayes og gjekk heim.
Da eg var heime var alt besøket komt. Venninna til mamma satt i sofaen å snakka med mamma. Mamma sa: "ehm han Matthew sitter på rommet ditt." Eg tenkte rasende- ingen skal inn på rommet mitt uten å spørr meg! Og eg har det rotete, klær ligger på bakken og sånt. Shit! Nokken av BH'ane mine ligger på gulvet...
Eg åpna døra og der satt samme fyr som eg og Hayes spilte bowlekonkurransen mot..! Han sa: "hei! Srry om eg gjekk inn på rommet ditt uten å få lov... Ehm? Er ikkje du ho eg spilte bowle konkurransen mot?" "Ja, det er meg.." "Oja, forresten.. Du har fine BH'er." Han blei rød i fjeset å begynte å se på meg med eit falskt smil og la hodet på skakke. Eg svarte: "selvfølgelig må du ha sett dei..." Eg endra tema å snakke om så snakka vi ilag om andre ting enn BH'ane mine. Vi fekk (venn)kjemi og han var ikkje så gale egentlig. Klokka nerma seg 22:00 og Matthew og mora måtte gå. Eg ga Matthew ein klem og tlf nr. mitt, på magen. eg skreiv med penn så ja. Eg vinka farvell og lukka ytterdøra. eg gjekk til kjøkkenet og Eg spiste litt kvelds og snakka med mamma litt før eg la meg. Eg gjekk på badet og gjorde mine vanlige rutiner. Eg gjekk til døråpningen på rommet mitt så stoppa eg. Eg gjekk mot gangen og henta bamsen eg fekk fra Hayes. Eg la meg og koste bamsen. Det siste eg tenkte var: Takk for at Hayes har tatt hjertet mitt. Så sovna eg. Det er lørdag i morra så da er det ikkje skole. Får se kva eg finner på. Kanskje nokke med mamma? Ho har ikkje jobb da og eg må vere med mamma og. Ja, eg ser det. Natta❤

Hayes tok hjertet mitt❤Where stories live. Discover now