"Du får se."
Vi kjørte i 5 minutter og limousinen stoppa. Sjåføren åpna døra for oss og vi gjekk ut. Hayes holdt meg for øynene sån at eg ikkje skulle se kor vi var. Limousinen reiste fra oss men skulle hente oss kl 21:50. Han tok vekk armene sån at eg fekk se. Vi stod på ein brygge, og på enden var det ein romantisk båt med blomster og små lys på.
"Vil du ta ein tur i båten til faren min?"
"Ja! Hørest kjempebra ut."
Eg kyssa Hayes på kinnet og ga han en klem. Vi gjekk mot brygge-enden, Hayes holdt meg rundt hofta. Han hoppa oppi båten så tok han fram handa. Eg tok han i handa så eg kunne få hjelp for å komme meg til båten. Vi satt oss på i båten og venda oss mot bak på båten. Vi satt tett ilag og Hayes holdt meg rundt meg. Båten var midt ut på havet og der stoppa den. (Altså Cam og Nash var inne i båthuset og styrte). Cam og Nash kom ut med ein god juice og litt frukt og mat. Vi satt ilag med dei og spiste. Det gjekk fint at Cam og Nash og var med. Da vi var spist tok dei inn tallekene og rydda etter oss.
"Liker du fart og spenning da Selma?"
"Ja, selvfølgelig. Kva tenker du på?"
"Vi skal surfe menst båten trekker oss etter. Også kan vi sitte i ein stor badering og bli dratt av båten. Kva av dei vil du?"
"Begge! Eg er ikkje pyse."
"Okay. Først tar vi surfinga."
Vi bytta på å prøve, og det var dritgøy!
Eg falt nokken ganger men eg ledde bare av meg sjølv. Kjolen min blei heilt våt men uansett. Alle sammen prøvde, og alle datt litt. Og Hayes skilsa med å hoppe på bølgene. Da eg prøvde det, bare falt eg av... Eg trur vi holdt på med det i 30 minutter.
Så skulle vi sitte i baderingen. Den var gøyast. Fordi både eg og Hayes satt samtidig i den. Eg hadde god balanse og da den hoppa på bølgene skreik eg pittelitt.
"Eg har fått teknikken til med å holde meg på ringen Hayes."
Rett etter eg sa det, dytta Hayes meg ut av ringen og båten stoppa. Hayes, Cam og Nash bare ledde seg i hel.
Eg svarte sur: "DUST." Men dei fortsatte å le. Eg begynte å le sjølv. Eg kom meg opp til båten, og løpte mot Hayes. Eg dytta han mot enden i båten for å få han i vatnet. Men da han datt, tok han tak i meg så begge datt. Cam og Nash tok salto ut i vatnet så alle var uti no. Vi spruta vatn på kverandre og hadde det kjempe gøy.
••30 min seinere••
Vi var på vei til bryggen igjen og dette hadde vert ein fantastisk date. Sjølv om Cam og Nash og var med. Eg trur Cam og Nash veit om at vi er sammen no... Men en gang må dei vite det.
Båten var framme ved bryggen og Nash, Hayes og Cam skulle vere ute på båten litt lenger. Så eg ga Nash og Cam ein klem. Og Hayes eit kyss. (No må Cam og Nash vite at vi er sammen!). Eg gjekk mot veien der limousinen hadde sluppet oss av og venta på limousinen. Etter 1 minutt kom den og den kjørte meg til huset mitt. Eg sa takk og gjekk ut. Limousinen for og eg gjekk mot ytterføra. Eg åpna døra og gjekk inn. Mamma var ikkje komt heim enda. Eg skjekka klokka. 22:01. Mamma kommer nok snart heim. Eg lagde meg kvelds. Eg ville overraske mamma med litt kvelds til ho og. Så eg steikte fisk. Det hadde vi kver torsdag. Mamma kom. No var klokka 22:30.
"Hei mamma! Eg har laga kvelds til oss!"
"Så flink du er! Kva har du lagd?"
"Kom så får du se!"
Mamma kom i stuen og eg hadde dekka på og tent på stearinlys for å gjøre det koselig.
"Oj! Fisk, no har du laga fisk i North Carolina for første gang."
"Ja, hehehehe..."
Vi spiste og såg på tv.
"Kordan gjekk det med kvelden med Carlie da?"
"Jo, den var fantastisk. Vi har tenkt at ho skal komme på besøk i morra om kvelden med ungen sin."
"Kor gammel og kva heiter han/ho?"
"Han heiter Matthew og er 16 år."
"Ok. Eg er heime i morra kl 18:00."
"Oja. Ok. Eg skal ikkje på jobb i morra så du trenger ikke å ta med nøklene på skolen."
"Okay. Kan du vekke meg kl 07:00 i morra?"
"Ja sikkert."Da vi hadde spist opp, bestemte eg meg for å legge meg.
"Natta mamma!"
"Natta Selma!"
Eg tok av sminken og pussa tennene og tok håret opp i ein kule. Eg gjekk på rommet og skypa litt med venninnene mine i Norge. Så la eg meg. Natta.
YOU ARE READING
Hayes tok hjertet mitt❤
RomanceSelma er ein jente på 13 år. Da ho får vite at ho skal flytte til North Carolina, blir ho lei seg og vil ikkje flytte fra vennene sine her i Norge. Men det er nokke positivt som er bra å flytte. Det er at mamma skal kjøpe eit kjempestort hus med bas...