İyi okumlarr .
.................
Elindeki çilekli süte uzun uzun bakıp yüzündeki tebessümle pipeti takan Tugay'ı izledim. O kadar güzeldi ki onu sevmek. Yokuşunuza yokuş katmazdı hiç. Kalp kırmazdı. Her erkek gibi değildi. Ciddi manada değildi. Onun gibi olanıda vardır elbet. Bahsettiğim şey fiziksel özelliği değil. Kalbi...
"Daha ne kadar saklanacaksın peki ?" Bakışlarımı pencereden çekip oda arkadaşıma döndüm. Ayaklarını altında toplamış yatağın köşesine geçmiş beni izliyordu.
"Bilmiyorum. Ben korkuyorum Liya. Gerçekten korkuyorum." Başını iki yana sallayıp ayaklarını sarkıttı.
"Her gün çilekli süt bırakıyorsun yatağına. Her gün onun mama bıraktığı kapların yarısını dolduruyorsun. 3 yıldır her gün. Saklanırsan göremez ki seni. Nereye kadar gidecek bu böyle ?"
Tam ağzımı açıp bir şeyler söyleyecekken kapının öküz gibi açılmasıyla içeri giren Alya'ya baktım. Kapıyı kapatıp yatağın üzerine atladığında kendimi ters bakmaktan alamamıştım.
"Düzgün girsene kızım şu odaya."
"Onu bunu boş verin anlatacaklarım var. " Ayaklarını altında toplayıp bize dönerken Liya yanıma oturmuştu.
"Bağışçılardan Mehmet Bey'i hatırlıyor musunuz ?"
"Mehmet Ilgaz?"
"Evet o. 17 yaşında olan seneye sınav senesi olan gençleri kampa götürüyormuş. Okul açılmadan 3 gün önce dönecekmişiz. Gitmek istemeyenler yine burada kalacakmış. Veee en bomba kısım. Tugay'ların ekibi bu gün oda oda gezip isimleri alacakmış. Yaniii gün boyu bizim katta olacaklar." Gözlerimi büyütüp kendimi hızla yere attım. Yan taraftaki boy aynasından gelişigüzel üzerime bakarken kızların kıkırdamalarını duyuyordum. Altımdaki siyah eşofman ve üzerimdeki V yaka kırmızı tişörtle fena durmuyordum. Ayağımdaki ayıcıklı terlikleri saymazsak gayet iyi duruyordum. Gözlerimi aynadan çekip kızlara çevirdiğimde ikiside yüzündeki tebessümle beni izliyordu. Onlara bilinmeyen numara olayını anlatmadığım aklıma gelince gerisin geri kalktığım yere oturdum.
"Kızlar size bir şey söylemem gerek." Liya tek kaşını kaldırırken Alya dikleşmişti.
"Umarım bir bok yememiştir. Amin." Alya'ya ters ters bakıp ciğerlerime hava kütlesi gönderdim.
"Dökül bakalım."
"Şimdi, şey.. Ben Tugay'a anonimden yazdım. Biz, biz konuşuyoruz." Liya ne diyeceğini bilmez gibi bakarken boğazını temizleyip turuncu saçlarını geriye doğru attı. Alya yastığı ağzına bastırıp bana bakarken bir anda çığlık atmaya başladı.
"Oha enişte diyebilicez artık. Oha oha oha. Artık eniştemiz var. İnanmıyorummmm..." Onu susturmak için elimi ağzına kapatmam da fayda etmemişti. Susmamaya yemin etmiş gibi ağzından garip sesler çıkarırken telefonumdan çıkan bildirim sesi odayı doldurmuştu. Üçümüzün bakışlarıda telefona dönerken kendimi yatağa atıp telefonumu elime aldım.
Nepenthe 🖤: Pişt
Nepenthe 🖤:Gelecekteki karım olmak için çalışmalar yapıyor olman gerekmiyor mu ?
Nepenthe 🖤: Böyle anonimlik olmaz
05*****: Kalbime inecekti yeminlen
05*****: Bende tam onun için uğraşıyordum
05*****: İstihbarattan aldığım bilgilere göre kampa gidiyormuşsunuz
05*****: Ve isimleri sen alıyormuşsun
05*****: Sen kızların odasına girip isimleri mi alacaksın
05*****: Kıskandığımdan değilde iştee....
05*****: Aman neyse
05*****: Lan ben niye hala kayıtlı değilim
Nepenthe 🖤:Kızım sen değişken misin ?
Nepenthe 🖤: Dursana bi modda
Nepenthe 🖤:Bak benim bünye kaldırmaz
Nepenthe 🖤: Pat diye giderim kalpten
05*****: Tövbe desene be
05*****:
Nepenthe 🖤: Tamam tamam demedik
Nepenthe 🖤: Bir şey sormam gerekiyor bilinmeyen
Nepenthe 🖤: Gizliliğine saygı duymam gerek biliyorum ama düşünmeden edemiyorum.
Nepenthe 🖤: Çilekli süt sevdiğimi biliyorsun
Nepenthe 🖤: Annem bile bilmezken
Nepenthe 🖤: Yetimhane bilgilerine ulaşabiliyorsun
Nepenthe 🖤: Daha çoğu öğrenciye duyuru yapılmamışken sayılı kişi biliyorken
Nepenthe 🖤: Çevremdensin bunun farkındayım ama sormak zorunda hissediyorum kendimi
Nepenthe 🖤: Cevap vermek zorunda da değilsin ki hem
Nepenthe 🖤: Her neyse işte..
Nepenthe 🖤: Kimsin sen ?
.........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe | Texting
Short Story05*****: Müsaitse bildirim panelin sövcem 05*****: Değilse de sövcem gerçi pek umurumda değil 05*****: Neyse. Başlıyorum 05*****: Sanatımı sakın bölme 05*****: Lan şerefsiz 3 yıldır bi ağzına girmediğim kaldı nasıl görmezsin beni 05*****: Sana...