V. Το Πάθος
Η υγρή γλώσσα του Νικ περνούσε μεθοδικά τον κατάλευκο λαιμό της, με την Έλλι να αναστενάζει από πόθο για εκείνον. Το δυνατό του after shave σε συνδυασμό με την καύτρα του κορμιού του την τρέλαιναν. Όμως παρόλη την έξαψη της στιγμής η κοπέλα αδυνατούσε να δοθεί ολοκληρωτικά στον έρωτά του, γιατί ο θυμός ροκάνιζε το μυαλό της.
"Φτάνει!" φώναξε, ξεκολλώντας από πάνω του με τον άντρα να εκπλήσσεται.
Δεν ήξεραν αν αυτό το συναίσθημα που ένιωθαν ήταν πόθος ή μίσος. Μάλλον συνιστούσε μια σύμπτυξη και των δύο. Ίσως και να έφταιγε η πανσέληνος, ίσως το κρύο αεράκι της βραδιάς, αν και καλοκαίρι.
"Te quíero!" σε θέλω! βρυχήθηκε έντονα, τεντώνοντας τους μύες των χεριών του. Όσο πιο κοντά της βρισκόταν, τόσο μαγεύονταν από την καραμέλα, η οποία αναδύονταν από το κορμί της.
"Te odio!" σε μισώ! αποκρίθηκε θυμωμένα εκείνη, προσπαθώντας να μπει στην καλύβα μάταια, όταν ο Νικ έκλεισε την πόρτα της ξύλινης κατασκευής και κόλλησε το μικροσκοπικό της σώμα στα δοκάρια της εισόδου.Παραήταν δυνατός για να τον απωθήσει και οι σπρωξιές της Έλλι δεν έπιασαν τόπο. Ο λατίνος εραστής κατάφερε να ανοίξει με μιας τη βαμβακερή πετσέτα που έκρυβε το σώμα της, ρίχνοντάς τη στα χόρτα.
"Ασε με!!!" τσίριξε μανιασμένη, ένα δευτερόλεπτο πριν πέσει στα πόδια του. Δεν πρόλαβε να αντιδράσει η κοπέλα σαν ένιωσε την καυτή του γλώσσα να πάλλεται στα τείχη και έπειτα το εσωτερικό της.
"Νιιιιικ" αναστέναξε παθιασμένα, πιάνοντας το κεφάλι του για να κρατηθεί από την ερωτική ζάλη. Έκλεισε τα μάτια της, απολαμβάνοντας την στιγμή, όταν αισθάνθηκε το στόμα του να εγκαταλείπει το τρωτό της σημείο και να ανεβαίνει επικίνδυνα προς τα πάνω, προοριζόμενο για το στήθος της. Η απόλαυση που ένιωθε, δεκαπλασιάστηκε σαν πέρασε ο Νικ τα σαρκώδη χείλη του πάνω από τη ρώγα της, ξεκινώντας να τη ρουφά σταθερά και παθιασμένα."Δεν αντέχω" αναστέναξε σαν τα δάχτυλά του μέσα της εναρμονίστηκαν με τις συσπάσεις των χειλιών του, για να σταματήσει λίγες στιγμές αργότερα, αφήνοντας τον πόθο της ανολοκλήρωτο.
"Γιατί σταμάτησες;" αναρωτήθηκε νευριασμένη
"Αφού είπες δεν αντέχεις" γέλασε ειρωνικά, κοιτώντας τη στα μάτια, μεταφερόμενος λίγα μέτρα μακριά της.
Η Έλλι νευρίασε για τα καλά, ανοίγοντας την πόρτα για να μπει μέσα, όταν την σταμάτησε η μυρωδιά κι έπειτα το σώμα του, κολλώντας τη στην είσοδο του δωματίου. Δεν πρόλαβε να διαμαρτυρηθεί, καθώς ο Νικ κατέβασε γρήγορα το παντελόνι και το εσώρουχό του, πιάνοντας τα μπούτια της και εισχωρώντας μέσα της βίαια.
"Αααααα!" κραύγασε από την άγρια είσοδό του μέσα της, με τα νύχια της να μπαίνουν στην καλήγραμμη πλάτη του.
"Γιατί πάντα είσαι τόσο υγρή;" τη ρώτησε εκστασιασμένος, πλησιάζοντας το αξύριστο του πρόσωπο στο δικό της.
"Για να μπαίνεις άγρια" του ψιθύρισε πριν ενώσει τα χείλη της με τα δικά του.
YOU ARE READING
Los Secretos Del Sangre
Mystery / ThrillerΜετά την απρόσμενη και στυγερή δολοφονία της κολλητής της, η πράκτορας του FBI, Έλενορ Μπαν, δεν περίμενε να βρεθεί μπροστά στα ίχνη ενός κατά συρροή δολοφόνου, ονόματι Sangre (αίμα). Στον δρόμο της δικιάς του εκδίκησης για την δολοφονία της αδερφής...