XII. Una pequeña detalle

52 8 31
                                    

XII. Μια μικρή λεπτομέρεια

11 Ιανουαρίου 2022

Στην Αλεξάντρια δε χιόνιζε ποτέ. Σα θαύμα, όμως, εκείνη την ημέρα από τις πρώτες πρωινές ώρες οι νιφάδες έπεφταν παχιές στο κράσπεδο. Ο Νικ, αν και αδιάλειπτα ψυχικά κουρασμένος τους τελευταίους μήνες, χάρηκε στον ερχομό του χιονιού. Εργαζόμενος στο γραφείο του σε μια υπόθεση ναρκωτικών, έριχνε πότε - πότε κλέφτες ματιές στο τεράστιο τζαμί, στο οποίο αναγράφονταν οι ολόλευκες οπτασίες του χειμωνιάτικου καιρού, οι νιφάδες και το πυκνό χιόνι.

Χαρούμενες παιδικές φωνές γέμιζαν τους δρόμους, με τα μικρά ζιζάνια να αναλώνονται σε ζαβολιές, μελωδικά τραγούδια από πλανόδιους μουσικούς συμπλήρωναν την εικόνα, ενώ μυρωδιές κανέλας από τον λιλιπούτιο φούρνο κέντριζαν τις αισθήσεις του Νικ, μέχρι που αποφάσισε να συγκεντρωθεί πλήρως στη δουλειά του. Σηκωνόμενος να κλείσει το παράθυρο, ακούστηκε ένα δυνατό χτύπημα στο μικρό αστυνομικό τμήμα κι ένας έντρομος Μαγκί να φωνάζει.

"Δύο μωρά! Βρήκα δύο μωρά στο χιόνι!" ανακοίνωσε, φέροντας στα χέρια του μια μεγάλη κουβέρτα, με όλους τους αστυνομικούς να τρέχουν γύρω του, πέραν του Νικ. Αν ζούσε η Έλλι, τέτοια εποχή θα χαν στα χέρια τους το...παιδί τους, αναλογίστηκε.
"Πού τα βρήκες;" αναρωτήθηκε μιαν αστυνομικός.
"Κάτω στην είσοδο, μέσα στο κρύο." αποκρίθηκε ο άντρας, αφήνοντάς τα προσεκτικά σε ένα από τα γραφεία.
"Πήγαινε τα στο νοσοκομείο και μετά βλέπουμε." ακούστηκε ξαφνικά η διαταγή του άτρωτου Γκιμπς, με το βλέμμα του γηραιού ηγέτη να αναλώνεται πρώτα στα μωρά κι έπειτα στον Τάουερ, κουβαλώντας ένα ερωτηματικό.

Ενας κόμπος στον λαιμό του μελαγχολικού Νικ τόν εμπόδισε να πλησιάσει τα νεογέννητα, για να τα αντικρύσει. Έτσι, με αγέρωχο βλέμμα, τη στιγμή που οι περισσότεροι γεμάτοι απορία για την εμφάνιση των μωρών ρωτούσαν έκπληκτοι τον Μαγκί, ο Νικ στράφηκε στις υποθέσεις που του είχαν ανατεθεί.

Οι δείκτες του παλιού κλασσικού ρολογιού στο ζεστό αστυνομικό τμήμα έδειχναν πέντε και έξω είχε σχεδόν σουρουπώσει. Κι όπως το πορτοκαλί του ήλιου χάνονταν στον αιχμηρό κόκκινο ουρανό, προμηνυότας μιαν επερχόμενη φυσική καταστροφή, έτσι και η απότομα κλεισμένη πόρτα εισήγαγε μία νέα περιπέτεια.

"Ελάτε εδώ." απευθύνθηκε ο γκριζομάλλης Γκιμπς στην ομάδα του, υποδεικνύοντάς τους τον λευκοπίνακα στο μέσο του δωματίου. Όλοι δημιούργησαν έναν κύκλο γύρω από τον πρεσβύτερο άντρα και τον πίνακα.
"Οι εξετάσεις του DNA μας ανέδειξαν τους γονείς των παιδιών." συνέχισε ο άντρας
"Και ποιοι είναι αυτοί αφεντικό;" ζήτησε να μάθει ο Μαγκί, με τον Νικ να αδιαφορεί, χτυπώντας ελαφριά τα δάχτυλα στα χαρτιά του.
"Η αλήθεια είναι πως όταν αντίκρυσα τα αποτελέσματα δεν πίστευα στα μάτια μου..." ξεκίνησε να αποκαλύπτει ο Γκιμπς, φέροντας το αετήσιο βλέμμα του στο σκληρό κι αδιαπέραστο του Νικ " αλλά τα μωρά ανήκουν στην Έλενορ Μπαν και τον Τζέικ Μαλλόυ." κατάπιε κοφτά ο γέρος, συγκλονίζοντας με τα λόγια του όλα τα μέλη της ομάδας.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Los Secretos Del SangreWhere stories live. Discover now