I. Μία αρχή κι ένα κρεβάτι
Οι πρώτες αχτίδες του ήλιου είχαν αρχίσει να εισβάλουν βιαστικά μέσα από τα καστανά σκούρα στόρια του δωματίου του, θέτοντας το τέλμα των ερωτικών περιπτύξεων που έλαβαν χώρα στο ζεστό δωμάτιο το προηγούμενο βράδυ. Σηκώθηκε περικλεισμένη από τη βαριά ανδρική μυρωδιά του στιβαρού του σώματος, σκανάροντας με τα μελί της μάτια το κορμί του, την ηλιοκαμμένη μορφή της σάρκας αυτού του παθιασμένου άντρα, που είχε γνωρίσει πριν από 48 ώρες.
Έσκυψε ήσυχα στο μέτωπό του, αφήνοντάς του ένα τρυφερό φιλί, προσέχοντας μην τον ξυπνήσει.
Η Έλενορ σηκώθηκε βιαστική από τα ανακατεμένα εκρού σεντόνια, αποφασισμένη να ντυθεί σύντομα και να εξαφανιστεί πριν ο εραστής της καταλάβει την απουσία της.Πρόσθεσε πρόχειρα πάνω της τον ρουχισμό της προηγούμενης νύχτας, ένα απλό ξεθωριασμένο τζιν και μια λευκή μπλούζα, ενώ γύρισε για μία τελευταία φορά τη ματιά της στο δωμάτιο.
Η προσοχή της έπεσε πάνω στο μισοκαλυμένο του κορμί, κάτω από τα σεντόνια. Ρίγη προκλήθηκε σε όλο της το σώμα, θυμούμενη την προηγούμενη νύχτα. Ενα συναίσθημα που κατάφερε να καταπνίξει, γυρνώντας την πλάτη της για πάντα σε εκείνον τον μυστηριώδη άντρα και ολοκληρώνοντας το σύντομο διάλειμμα της ζωής της.
Βγαίνοντας από το κτίριο, πέταξε το τηλέφωνό της στα σκουπίδια, έχοντας σβήσει τα δακτυλικά της αποτυπώματα και βγάζοντας ένα καινούριο από την τσάντα της. Περπάτησε τρία μέτρα, φτάνοντας στο πλησιέστερο περίπτερο, προσποιούμενη την περαστική.
Σκύβοντας στην στίβα με τα περιοδικά, βρήκε το μικρό χαρτί που την περίμενε.
"Να είσαι στο Νόρφολκ σε τρεις ώρες" ήταν όσα έγραφε και κατάλαβε.
Προχώρησε γρήγορα προς ένα μικρό στενό της πόλης της Αλεξάντρια, ώσπου βρέθηκε μπροστά σε ένα παρκαρισμένο γκρι αυτοκίνητο.
Με το μαχαίρι, που έκρυβε πάντα στην κάλτσα της, παραβίασε την πόρτα του συνοδηγού, εισβαίνοντας στο αυτοκίνητο, μέχρι που την πρόσεξε ο κάτοχός του."Ε! Ποια είσαι εσύ;" κατάφερε να ρωτήσει προτού βρεθεί αντιμέτωπος με τη βαθιά λεπίδα του μαχαιριού της.
Αφότου κατάφερε να τον πληγώσει, χωρίς να τον σκοτώσει θανάσιμα, έκλεψε τα κλειδιά από την τσέπη του και έβαλε μπρος για το Νόρφολκ, λίγα χιλιόμετρα από εκεί που βρισκόταν, στην πολιτείας της Βιρτζίνια.
VOUS LISEZ
Los Secretos Del Sangre
Mystère / ThrillerΜετά την απρόσμενη και στυγερή δολοφονία της κολλητής της, η πράκτορας του FBI, Έλενορ Μπαν, δεν περίμενε να βρεθεί μπροστά στα ίχνη ενός κατά συρροή δολοφόνου, ονόματι Sangre (αίμα). Στον δρόμο της δικιάς του εκδίκησης για την δολοφονία της αδερφής...