X. Ανακαλώντας το παρελθόν
Οι ημέρες διαδέχονταν η μία την άλλη, με τους τρεις πρώην πράκτορες να έρχονται όλο και πιο κοντά στον εντοπισμό του άγριου δολοφόνου και την Έλλι να διχάζεται κάθε ημέρα που περνάει. Πότε σκεφτόταν να δώσει τα κορίτσια της για υιοθεσία μόλις γεννηθούν και πότε συλλογιζόταν να τα κρατήσει, μεγαλώνοντάς τα μόνη της. Οταν έφτασε επιτέλους στον 6ο μήνα, αποφάσισε να αφήσει την τύχη και την ροπή των πραγμάτων να την καθοδηγήσει. Θα αποφάσιζε για τη μοίρα τους όταν και αν γεννούσε. Τον Νικ, τον πατέρα τους, τον είχε σβήσει από την καρδιά της και καταπίεζε όποιο συναίσθημα μπορεί να είχε προς εκείνον, μετά το βράδυ που τον είδε με τη γιατρό.
Στην καρδιά του Νικ συνέβαινε το άκρος αντίθετο. Τα συναισθήματά του μεγάλωναν κάθε ημέρα για εκείνη, αναζητώντας αδιάκοπα για τον υποτιθέμενο δολοφόνο της αλλά και μιλώντας με τη μητέρα της, Μπάρμπαρα, στο τηλέφωνο, ρωτώντας διακριτικά για τη ζωή της Έλλι ως παιδί κι έφηβη.
Τους τελευταίους δύο μήνες ο Νικ είχε αναπτύξει μία φιλία με τη Ντελάιλα, η οποία δεν παρέλειπε να τον φλερτάρει ατέλειωτα.Ώσπου ένα βράδυ ενέδωσε στον πειρασμό της καστανής κοπέλας με τις κόκκινες τούφες. Ηταν μια άγρια βραδιά μαζί της, με εκείνη να του ζητά πράγματα που δεν είχε αντιμετωπίσει ο Νικ ξανά στο σεξ, όπως το να τη δέσει και να της πιέσει τον λαιμό.
"Ντελάιλα, σχετικά με το χθεσινό βράδυ, δε θα ήθελα να επαναληφθεί κάτι ερωτικό μεταξύ μας." είχε μετανιώσει ο άντρας για όσα είχαν λάβει μέρος.
"Είσαι ερωτευμένος μαζί της, έτσι;! Με την κοπέλα στη φωτογραφία, στο συρτάρι σου;" τον ρώτησε ζηλόφθονη
"Κοίταξες στο συρτάρι μου;" θύμωσε ο άντρας
"Αντίο!" πρόφερε με επικίνδυνο τόνο, η κοπέλα που του φαινόταν τόσο γλυκιά μα στο βάθος έκρυβε κάτι που δεν μπορούσε να προσδιορίσει. Θα μάθαινε ποτέ άραγε;Μετά από λίγες ημέρες, η Έλλι, βρισκόμενη στη δυτική Βιρτζίνια, σε ένα ξενοδοχείο στη μέση του πουθενά, αποφάσισε να κάνει ένα ζεστό μπάνιο. Ούσα στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης δυσκολευόταν αρκετά μέσα στη μπανιέρα, μα δεν είχε κι άλλη επιλογή. Οπως έτρεχε το νερό δεν άκουσε το άνοιγμα της πόρτας αλλά κι ούτε τον μασκοφορεμένο άντρα που της έκλεισε το στόμα.
Ένα μαύρο τοπίο κατέλαβε την όρασή της, χάνοντας ακαριαία τις αισθήσεις της. Ο άντρας την τύλιξε σε ένα παλιό σεντόνι και τη μετέφερε σε ένα μαύρο βαν, μακριά από τη Βιρτζίνια.
YOU ARE READING
Los Secretos Del Sangre
Mystery / ThrillerΜετά την απρόσμενη και στυγερή δολοφονία της κολλητής της, η πράκτορας του FBI, Έλενορ Μπαν, δεν περίμενε να βρεθεί μπροστά στα ίχνη ενός κατά συρροή δολοφόνου, ονόματι Sangre (αίμα). Στον δρόμο της δικιάς του εκδίκησης για την δολοφονία της αδερφής...