Vymítání

23 2 0
                                    

"No, Evžen! Je jako posednutá démonem. Musíte mi pomoct. Snažil jsem se ji uklidnit celou věčnost, ale nic nezabírá!" Bědoval Mohammed. 

"Co dělá? Proč ji uklidňuješ? Plánuje nás snad zabít?" Zeptala se lehce provokativně Diana

"ANO!" Vykřikl

"Oh..." Dianu zaskočila Mohammedova odpověď.

"Jako démonem..." Zamýšlela se Karolína, než na to konečně kápla "Jo, to je Klovžena." Usoudila a opatrně se přiblížila ke vchodu, ze kterého šli slyšet hlasité výkřiky bolesti Hudrleny. Karolína zároveň signalizovala na zbytek, aby šel za ní. Karolína se připravila vkročit do vchodu vedoucí do sklepa, když jí sejmula řítící se Hudrlena a svalila jí přímo do sněhu. "ONA JE NĚČÍM POSEDNUTÁ! BĚŽTE TAM! UDĚJTE NĚCO!" Žadonila. "To vím taky, uhni bábo." Karolína se elegantně oprášila a spolu s ostatními vkročili do sklepa, který byl kupodivu tichý. Mezitím Hudrlena se schovala nenápadně za roh chatky a celý průběh sledovala.

Temný sklep byl avšak peklem pro Dianu, Zdeňka, Terezu a Mohammeda, který se z nějakého důvodu rozhodl přidat. Po celém sklepě byly rozházené lyže a dalo se o ně velmi snadno zakopnout. Ve sklepě se krom lyží také nacházela spousta lehce zneužitelných věcí. Boiler, vývod z klimatizace, který ještě vedl ven, kotel a podobná zařízení. Právě u ventilace našli Evženu. Nebo spíš Klovženu. Tělo Evženy se na Karolínu otočilo, jakmile bylo slyšet chrastění, o které ostatní, krom Floriána, neustále zakopávali. Evženina schránka ze sebe vydala kočičí syčení, hodila po Karolíně ocelovou tyč, kterou Florián jen tak tak zastavil před jejím obličejem. Taky jí z rukou vypadl jakýsi sáček, ze kterého se vysypaly malé granulky. Evžen se začala ihned ohlížet po čemkoliv jiném, co by po ní mohla hodit a z očí se jí linul jemný, červený kouř. Karolína ihned rozpoznala, že se opravu jedná o Klovženu a ne Evženu. Chytře poodstoupila a polorozpadlá židle ji těsně minula. Klovžena přetékala vztekem a vrhla se na Karolínu přímo. Skočila po ní a tím, že jí rozcápe obličej nehty. Místo toho sebou třískla do betonové podlahy, jelikož Karolína uhnula opět o kousek zpátky. Kája signalizovala na ostatní, aby šli zpátky po schodech. Jenom mávala rukou a blesky vypisovala zprávu za svá záda pro ostatní. Blesky a to jemné světlo, co z nich vyšlo bylo vzápětí fuč a fuč byli i Florián, Zdeněk, Diana, Mohammed a Tereza.

Takto postupně vylákala Klovženu ven na světlo, kde její červený dým z očí uhasl, avšak její agrese ne. Vrhla se opět po Karolíně, tentokrát se ale trefila a skolila ji na zem. Už se jí chtěla pustit do vyškrabávání očí, Karolína působila na venek klidně. Jen rychle namířila prst na Klovženinu hruď a se slovy "Ani to nezkoušej." po ní vystřelila. Šok Klovženu odrazil z Karolínina těla a ta vzlétla jemně nad zem. Jen co se Klovžena zvedla na nohy jí přistál další, tentokrát podstatně větší blesk přímo do hrudi. Karolína stále neprojevovala žádné emoce a zůstala soustředěná na Klovženu. Ve chvíli, kdy se zdála poražena, tak Karolína perfektně sterilně požádala Dianu, aby Mohammedovi vysvětlila svět duší, že pokud se z toho Evžen nedostane sama, bude jí muset poslat posily. A Diana se dala do vysvětlování. Klovžena zahlédla příležitost a chopila se jí. Ošklivě poškrábala Karolíně část obličeje, krk a ruku. "Ty mrcho."  Vydala ze sebe a PRÁSK! Další blesk, tento krát do čela. Ten Klovženu skolil na zem, ale Karolína neměla dost. Praštila do ní ještě jeden blesk. A pak další. A nakonec ještě jeden. Až si byla stoprocentně jistá, že je mrtvá, poručila Floriánovi, aby ji svázal. Ten vyrval plot, který ohraničoval chatku a ním Klovženu svázal.

Mohammed vzal koncept duší překvapivě v pořádku a už jen nedočkavě čekal, jestli bude Evžen zase Evženou, nebo Klovženou. Evžen se začala pomalu probírat. Ale agrese neustály. Bez přestání sebou škubala a cukala. "Evžen je teď slabá. Nezvládne to sama. Půjdete postupně. Kdo jde první?" otázala se skupiny. "Už jsem je zachránila jednou, zvládnu to podruhé. Jdu" Odhodlal se Diana a na signál jí Karolína vpustila přímo do srdce jemný, leč silný proud elektřiny, který jí zastavil srdce. Dál se přihlásila Tereza. Byla odhodlaná pomstít se Kloreze. Byl zvolen stejný postup na signál a tak už ležely nehybně na zemi dvě hrdinky. Mohammed se sice trochu bál, dokonce se několikrát přeptal jaká je ta zástava srdce, ale nakonec přikývl a také se seskládal vedle holek. Zdeněk šel další a jako poslední Florián. Karolína je všechny opatrně hlídala, mezitím, co periodicky posílala blesky Klovženě do srdce, aby stále dokola umírala.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 21, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hvězda v KuličceKde žijí příběhy. Začni objevovat