Guilt Feeling

157 13 6
                                    

Taehyung'dan
Ertesi gün Jimin yanıma geldi. Şaşırmıştım çünkü biz sadece iş yerinde görüşürdük.

"T-taehyung" dedi ve başka hiçbir şey söylemedi. Sarı saçları her zamankinden daha dağınıktı, gözleri iki morluktan ibaret gibiydi. Sonunda "Olanları duydun mu?" dedi.

"Jungkook teslimat için gitti ve geri dönmedi." ağlamaktan kızarmış gözlerini tavana dikti.
Basınç nefesimi keserek göğsümü doldurdu. Sesimi zor bir şekilde bularak sordum. "Sen ne yaptın?"

"Onu beklemeye devam ettim, daha sonra da 911'i aradım. Defalarca, belki de yüzlerce kez cebini aradım. Hiçbirine cevap vermedi. Gitti ve geri gelmedi. Sadece ortadan kayboldu."

Kaçmış olma olasılığını düşündüm, ancak bu fikir aklımda sadece bir saniye dolaştı. O çoğu insandan daha fazlasına sahipti. Çekim yeteneği ile fotoğraf kulübünün en gözde öğrenciydi, kusursuz bir yüze sahipti. Çalıştığı günler onu görebilmek için gelen kızlar ve erkekler bir kahve alır, masalardan onu izlerdi. Patrondan daha fazla bahşiş alırdı, ailesi ile de sorunu yoktu.
Kaçmış olmasına imkan yoktu.

Peki, ne oldu ona?
Bir süre öncesinde kasabamızda yaşanan bir olayı hatırladım. "Belki de yoldan çıktı ya da bir şey oldu ve yıllar önce, bir kızın yaptığı gibi arabası tepeden yuvarlandı." diye anlattım. "Bilirsin, belki o da bir hendekte ama kimse onu göremiyor." diye ekledim.

Jimin'in tek cevabı göz yaşlarıydı.
"Polis kaçırılmış olduğunu düşünüyor çünkü sipariş verenin, bana bildirdiği bilgiler gerçek değilmiş ve çağrıyı ankesörlü telefondan gerçekleştirmiş."

Ben tüm bunları düşünürken omzuma dokundu. "Polis ile konuşmadan önce, sana anlatmak istediğim bir şey var."

"İlk önce seni sordular." dedi. "Arayan adam, 'teslimatı siyah motorlu çocuk mu yapıyor?' diye sordu."

O an tek hissettiğim sonsuz bir suçluluk duygusuydu.
···

Titremeye başladığımda Jimin bunları hatırladığımı anlamıştı.

-Sakin ol Taehyung, her şey geçti.
+Geçti mi!? Dalga mı geçiyorsun Jimin? Her gece sesi kulaklarımda, dokunuşu ellerimde. Belki de yıllardır acı çekiyor. Belki de her gün ölümü diliyor.
-Bir gün çıkıp, döneceğine eminim.
+Onu ben bulacağım.
-Ne?
+Dava dosyasını üstleneceğim. Yıllardır polis akedemisinde neden okuyorum sanıyorsun?
-Hayalinin bu olduğunu düşünüyordum. Sen Jungkook için mi-
+Onu bulacağım Jimin, ant içerim onu bulup geri getireceğim.

Reach The Light I•TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin