Születésnap

186 21 6
                                    

Reggel felülök, és igyekszem magamhoz térni. A testem fáj egy kicsit, de ez nem zavar. Erwin is ébredezik, álmosan pislog rám.

-Mennyi az idő?

-Óranak nézek ki?

-Lehet.

-Nem, Erwin, rohadtul nem. Amúgy fél hét.

-Köszönöm.

Felül, a parancsnoki medál megtekeredett a nyakán. Mivel kellemetlen módon egy hurokra emlékeztet, megigazítom neki. Kicsit elmosolyodik, majd megpuszilja a homlokom és felkel.

-Jól vagy?

-Igen. Nem fáj semmim nagyon.

Rámnéz, somolyogva bólint és öltözni kezd.

Én is követem a példáját.

Egyre hidegebb van, már kabátokban járkálunk. Hange pattog, izgatottan tölt ki egy névsort a tisztekről.

-Mikeeee kell a teljes neved meg a születésnapod!

-Dehát tudod, Hange.

-Mondom...

-Oké, oké, Mike Zacharias, és november elseje.

-Erwii...

-Erwin Smith, október 14. Minek kell Hange?

-Csak a szokásos frissítés a tisztekről, lehúzom a holtakat, felírom az újakat. Levi?

-Levi Ackerman. Ezt te is tudod Négyszemű.

-Születési dátum?

-Nem tudom. Számít?

Rám merednek, majd összenéznek.

-Csak írj be valamit baszki. -morogva otthagyom őket. Baromságokkal szekálnak.

Mármint, annyit tudok hogy felköszöntik egymást, de odalent nem csináltunk ilyet, nem is tudtuk mikor születtünk.
Felesleges az egész.

Elvégzem a napi dolgomat, és ezt nem is hozzák nekem szóba.

Kiválogatom az osztagom- ez a mai dolgom, így meg is teszem, azokat sorozom be magamhoz akiket a legjobbnak tartok.

Másnap

Épp a jelentésem leadni sietek, amikor Hange, Mike, és az osztagom gyakorlatilag rámtamadnak.

-Boldog születésnapot Levi osztagkapitány!

-Mi a...

Mosolyognak. Petra és az osztagom közösen teasüteményt sütött, Mike bort vett, Hange egy teáscsészét.

Döbbenten állok az ajándékokkal.

-Kinek az ötlete volt ez..?

-Szerinted? -Hange nevet.

Erwin. Hát persze.

Hange előveszi a névsort, és beleírja:

Levi Ackerman - December 25.

Felmegyek a szobámba, majd Erwinhez.

Felnéz, elmosolyodik, és felkel.

-Barom. Megleptél.

Elégedetten mosolyog, majd elővesz egy kis dobozt. Tea. Beleszagolok, nagyon jó illata van.

-Ez csak egy része az ajándékomnak. Ez a másik.

Egy papírt ad nekem. A téli szünet időpontja, mellette egy erdei felderítő pont három napos kibérlése.

-Ez...

-Sikerült három napot szereznem magunknak. Persze, ha csak akarod.

-Te... Ez...

-Nem tetszik?

-Idióta, persze hogy tetszik. -felnézek rá. Boldogan elmosolyodik, megpuszilja az arcom.

(Oké... kifejezetten gonosznak érzem magam, mert most ezekkel a nyugis, cuki részekkel vezetem fel az Attack on titan féle nyakig szarban helyzeteket. Gomene....)

Távolság (Eruri)Where stories live. Discover now