Aszex spektrum

287 25 5
                                    

Mint arra pár hónapja rá jöttem az aszexualitásnak vannak "alfajai" (nem tudok rá megfelelőbb szót 😅)
Arra is sikerült rá jönnöm, hogy bele esek ebbe a spektrumba, ugyanis grayszexuális vagyok (aszex ritka kivételekkel)
Igen, iszonyat sok időbe telt, de végül rá jöttem, és van aki már tudja is. Szóval ma a gray coming outjaimról lesz szó.

Az első két ember aki meg tudta az Eby és Mirai (akiről fura, hogy még nem volt szó, ő is egy matróz), ők nagyon jól reagáltak, Eby meg is jegyezte, hogy ez sokmindent megmagyaráz velem kapcsolatban.

Aztán megtudta még két személy, Nevelőm és Hülye, hát ők teljesen máshogy reagáltak. Én arra voltam felkészülve, hogy mivel a leszbikus coming outomat nagyon jól fogadták, ezzel a kis "kiegészítővel" se lesz bajuk. Hát tévedtem... Nevelőm csak annyit reagált, hogy ezt még nem tudhatom, Hülye viszont sokkal érdekesebben. A coming outom majdnem vita lett ami alatt elhangzottak a "beteg vagy", " ilyen egyszerűen nem létezik " és a "ezt csak be magyarázod magadnak" mondatok. Nos hát, eléggé meg is haragudtam Hülyére.

Ami viszont fura, és szomorú, hogy ezt a dolgot teljesen máshogy kezelték. Mert ugye elmagyaráztam rendesen, hogy mi az, és az emberek hamarabb fogadják el azt, hogy a saját nememhez vonzódok, mint azt hogy a szex pont nem izgat.

Minden esetre kitartást minden aszex, és az aszex spektrumba tartozó matrózomnak!!

LMBTQ+ hülyeségeim, második felvonásHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin