Ce e...ăsta? întreabă Yu-bi privind dosarul întins de șeful ei.
HoSeok se afla lângă ea, privind-o sceptic. În acea zi era extrem de ciudată încât bărbatul se întreba dacă regreta oare cele petrecute între ei.
Sau oare...nu-i plăcuse? Nu era satisfăcută? Asta era imposibil, se gândi HoSeok. Era un expert, și niciodată nu dădea greși. Nici măcar cu el însuși.
- Tu ce crezi că e Lee? o întrebă bărbatul sarcastic, ridicând o sprânceană în sus.
- Un dosar domnule. răspunde HoSeok în locul lui Yu-bi, având presimțirea că va ieși cu ceartă din această discuție aparent simplă.
- Exact. Aveți o nouă misiune. le dădu el vestea indiferent, făcând ca maxilarul brunetei să pice până-n pământ.
- Iar?! îl întrebă Yu-bi ușor răstit.
Nici nu trecuse o săptămână de la ultima misiune. De obicei, în secția lor misiunile veneau o dată la două sau chiar trei săptămâni distanță una de cealaltă.
Asta era chiar neobișnuit.
- Da Lee iar, e vreo problemă? își izbi bărbatul palmele puternic de masă, enervat de atitudinea femeii.
Yu-bi își înghiți cu greu nodul din gât, dând din cap dezaprobator la întrebarea lui.
- Așa credeam și eu. Misiunea este undercover. Trebuie să intrați în clubul Extrem. Proprietarul, Sung Hoon este suspectat de distribuire de droguri în cantități destul de mari. le explică șeful, care era ținta lor.
- Ce fel de droguri? întrebă HoSeok fiind curios.
- Ecstasy, cocaină, heroină și marijuana. îi înșiră bărbatul câteva denumiri de droguri.
Yu-bi deschide dosarul, văzând locația în care trebuiau ea cu HoSeok să meargă în acea noapte. Locul era destul de luxos , fiind mai mult ca sigur o investiție uriașă. Totuși auzise câte ceva despre club și chiar era lăudat pentru diferite servicii pe care le oferea clienților fideli.
Avea chiar și un abonament VIP , dar care totuși costa enorm de mult.
- Luați dosarul cu voi, acolo sunt informații despre Sung Hoon. spune șeful, după care face semn spre ușă.
Yu-bi și HoSeok se ridicară la unison, dând să iasă, dar bărbatul o oprește pe brunetă înainte de a ieși.
- Lee, tu mai rămâi puțin, trebuie să discutăm ceva. îi spune el.
HoSeok îl privi sceptic pe bărbat. Oare ce avea de gând să facă? Totuși privirea îi căzu pe Yu-bi ce pentru prima oară în acea zi îl privi blând și liniștitor, dându-i de înțeles că era în regulă și că nu va păți nimic rău.
Bărbatul se înclină ușor spre șef, după care părăsi încăperea închizând ușa în urma sa. Bruneta își reluă locul, așteptând să audă ce anume avea de spus șeful ei.
- Va trebui ca tu și Jung să jucați niște roluri. El va fi barman, iar tu striperiță. îi explică el cu puțină sfială în glas.
Yu-bi se înecă cu aer la auzirea ultimului cuvânt. Trebuia să facă striptis? De ce ea? HoSeok părea mult mai bun în acest domeniu.
- Să fac ce? întrebă bruneta din nou, crezând că nu auzise bine.
- Striptis Lee asta o să faci. Hoon este important pentru noi și nu-l putem pierde. Mai mult, o să te ajut să-l găsești pe cel care ți-a omorât sora. îi propune subtil șeful ei un mic târg din care amândoi aveau de câștigat.
Oftând, Yu-bi aprobă ușor fără a sta prea mult pe gânduri. Bărbatul avea multe relații în Seoul, iar asta o va ajuta în privința găsirii criminalului pe care-l detesta cu toată existența ei.
- Perfect. Am rugat-o pe ofițerul Kim să-ți caute o ținută potrivită pentru această infiltrare. spune el, întinzând o cutie de carton nu chiar foarte mare.
Puțin curioasă Yu-bi o deschide rapid. În ea se afla un body din catifea roșie închisă, având bretelele și marginile de jos din dantelă neagră. În jurul taliei era o curea neagră din piele, ce se continua cu alte două curelușe până sub sâni.
Lângă mai era și o zgardă la fel ca body-ul, din catifea roșie cu dantelă neagră. Iar ultimele două obiecte erau niște tocuri înalte, de aproximativ cincisprezece centimetri înălțime din piele, negre. Tocul era ascuțit tip cui.
Yu-bi trebuia să recunoască, arătau foarte bine toate acele lucruri, dar exista o problemă, ea nu știa deloc să danseze.
- Domnule, dar eu nu știu să dansez. îi spune bruneta puțin mâhnită.
- Nu-i nicio problemă Lee, oricum nu trebuie să faci mare lucru. Ideea e să te învârti în jurul unei bare și să te mai apelci așa ușor. Oricum, ceea ce trebuie să faci este să-l ademenești pe Sung Hoon pentru a-l aresta după. Cred că poți face asta Lee, nu? o întreabă el, având iar o sprânceană arcuită în sus.
- Sigur domnule , puteți conta pe mine. spune Yu-bi după care se ridică plecând din biroul șefului ei.
CITEȘTI
Mᴀɴɪᴀᴄ :𝚓𝚑𝚜:✔︎
Mystery / Thriller"O pată se formă rapid pe bluza lui Yu-bi, ea căzând pe jos în timp ce sângele continua să curgă șiroaie din locul înjunghiat cu câteva secunde în urmă. - Nonna! țipă HoSeok privind-o speriat, inima lui bătând mai rapid acum." ●All rights reserved...