- Ah, la dracu! înjură Yu-bi în barbă, ducându-și mâna la cap, având ochii strâns închiși.
După scurte momente îi deschide privind spre tavanul alb, dar care totuși îi părea necunoscut. Speriată, privi în fața ei, văzând că era dezbrăcată. Imediat pupilele i se dilatară , acoperind aproape toată suprafața irisului.
Capul i se roti spre stânga, imaginea lăsând-o fără glas și suflare. Dormind fără vreo grijă lângă ea, era HoSeok de asemenea gol pușcă. Instinctiv își dusese mâna la gură pentru a nu țipa.
Nu putea fi posibil. Nu putea să-și piardă virginitatea. Cel puțin nu așa.
Se ridică în șezut, degetele ei prinzând firele de păr ce le ieșeau în cale, trăgând cu putere de ele, rezultând o durere destul de mare la nivelul scalpului.
- Ce ai făcut Yu-bi!? vorbi ea șoptit, ne vrând să-l trezească pe HoSeok.
Îi era mult prea rușine să dea ochii cu el după cele întâmplate. Cel mai probabil părea o femeie ușoară acum în ochii bărbatului, iar ea dintr-un oarecare motiv necunoscut de propria-i persoană, nu voia ca el s-o creadă așa.
Se ridică încet, culegându-și hainele de pe jos, pe care mai apoi le îmbracă. Miroseau puternic a alcool, făcând-o pe femeie să strâmbe din nas, dar nu asta era cea mai mare problemă a ei acum.
În graba ei, se împiedică de geaca de piele a lui HoSeok, lovindu-se la degetele de la piciorul drept, de un obiect destul de dur.
Înjurând printre dinți, apucă geaca, vrând s-o pună pe un dulăpior, dar se opri când văzu că acel obiect strălucea în razele soarelui ce intrau pe fereastra larg luminată.
Curioasă, își duce mâna spre buzunar scoțând din el cu teamă lucrul. Tot corpul începuse a-i tremura, văzând că în mâna ei se afla acum un cuțit destul de mare.
Îl pune la loc, știind că probabil avea să-l scape din cauza tremurului ce-i trecea frenetic prin corp. Pusese geaca exact unde o găsise, ieșind din cameră. Aparent era la un etaj, așa că o luă în jos pe scări ajungând în hol, chiar lângă ușa de la intrare.
Pentru ultima oară privi spre scări încruntată. Ceva nu era tocmai bine la mijloc , iar asta o făcea să se întrebe dacă HoSeok era chiar atât de inocent pe cât părea.
***
- Nonna, am ajuns! se auzi vocea veselă a lui HoSeok, mai apoi ușa de la birou închizându-se încet.
Yu-bi nu-și ridică privirea, fiindu-i încă rușine de cele petrecute. Se prefăcu că scria un raport, asta făcându-l pe bărbat să tacă preț de câteva momente.
Femeia era încă nelămurită de ceea ce văzuse în casa lui HoSeok. Oare de ce avea la el un cuțit? La ce îi trebuia?
Mintea îi mergea la cele două inițiale "HS" , inscripționate pe pielea fiecărei victime. Nu știa exact tipul de scris, dar asta nu o împiedica să-și confirme ei înseși că era probabil să-l suspecteze pe HoSeok degeaba.
- HoSeok, am nevoie să-ți scrii numele și semnătura pe o foaie, pentru arhivele poliției. spune bruneta, întinzând o hârtie scoasă la imprimantă.
- Ăm, bine. spune bărbatul derutat, atât de cerință, cât și de atitudinea pe care o avea ea față de el, parcă părea că se schimbase ceva între ei, dar probabil i se păruse doar.
Apucă foaia, scriindu-și numele, iar mai apoi semnătura. Se ridică de la propriul său birou, mergând spre Yu-bi, ce era tot axată pe a se preface ca fiind ocupată.
- Poftim. îi dă foaia înapoi.
Femeia o apucă rapid, după care se ridică de la birou. Îl privi câteva fracțiuni de secundă pe HoSeok, ce părea a fi confuz și trist cel mai probabil.
Cu toate că voia să-l întrebe ce pățise, trebuia să își facă mai întâi o confirmare.
- Trebuie să plec puțin, dacă vine cineva mă anunți. spune, mai apoi părăsește încăperea lăsându-l pe bărbat derutat.
Yu-bi alergă spre mașina ei, vrând să meargă la biroul lui In-Yeop, el fiind cel care avea o poză la fiecare inscripție de pe trupul fiecărei victime ale ucigașului.
Porni vehiculul, plecând în viteză, în timp ce îl apela pe cel mai bun prieten al ei. Cabinetul nu era practic departe, făcând aproximativ zece minute cu mașina.
- Da Yu-bi. răspunde el, după câteva tonuri de apelare.
- In-Yeop, ești la birou? îl întrebă ea rapid, trecând direct la subiect.
- Da, de ce? Ai pățit ceva Yu-bi? o întrebă el îngrijorat, crezând că prietena lui pățise ceva grav.
- Nu, dar cred că am găsit ceva legat de HS. îi explică bruneta, știind că In-Yeop își va da seama la ce se referă.
- Cum adică crezi? întreabă el total confuz, neștiind la ce anume se referea Yu-bi.
- Am un suspect, dar nu sunt sigură dacă este el. Vorbim mai multe când ajung. spune ea, după care închide apelul, accelerând mai mult, chiar dacă depășea viteza legală.
CITEȘTI
Mᴀɴɪᴀᴄ :𝚓𝚑𝚜:✔︎
Misterio / Suspenso"O pată se formă rapid pe bluza lui Yu-bi, ea căzând pe jos în timp ce sângele continua să curgă șiroaie din locul înjunghiat cu câteva secunde în urmă. - Nonna! țipă HoSeok privind-o speriat, inima lui bătând mai rapid acum." ●All rights reserved...