3

258 49 18
                                    

HoSeok ținea fotografia cu Yu-bi și Yu-mi între degetele sale lungi, subțiri și albicioase. Privea fascinat spre chipul lui Yu-bi. Chiar era frumoasă, era ceva ce băiatul nu mai văzuse până atunci.
Și totuși se gândea că trebuia neapărat s-o aibă el. Trebuia să fie a lui cu orice preț.

Pentru prima dată de când admiră poza, observă faptul că cele două fete din imagine erau gemene. Dar totuși ceva le diferenția destul de mult. Expresia feței și stilul vestimentar. Yu-bi era îmbrăcată în culori închise, dar totuși zâmbea, în schimb Yu-mi era îmbrăcată în roz, dar era tristă mai mult parcă supărată.

Atunci HoSeok își dăduse seama că o omorâse pe cea în roz. Întoarce poza, văzând pe spatele ei scrise două nume

" Lee Yu-bi și Lee Yu-mi "

- Care este numele ei oare? se întrebă, privind din nou spre cea pe care pusese ochii.

Brusc o idee îi răsări în minte, făcându-l să sară ca ars de pe scaun. Își apucă telefonul, apelând numărul lui Yeonjun, cel mai bun prieten al său, expert în a afla tot ceea ce dorea HoSeok să știe.

- Da? îi răspunde somnoros Yeonjun de la celălalt capăt.

- Ya, tu dormi la ora asta? îl întrebă băiatul, dându-și ochii peste cap.

- Omule e trei dimineața, ce ai vrea să fac? Să joc leapșa cu tigaia? se plânge șatenul, făcându-l pe HoSeok să pufnească .

- Da, poate te prinde și-ți cade în cap. În fine, uite de ce am sunat. O să-ți trimit o poză și vreau să aflii cine sunt Lee Yu-bi și Lee Yu-mi. Poți face asta nu? întrebă brunetul așteptând ca prietenul său să răspundă întrebării sale.

- Da.. . mormăi Yeonjun încă somnoros după care îi închide.

HoSeok își reia poziția pe scaun așteptând informațiile de care avea nevoie. Prietenul său fiind expert putea să afle o tonă de informații în doar zece minute. Și băiatul se mira uneori de rapiditatea amicului său, dar nu putea comenta atâta timp cât își făcea treaba cum trebuie, și afla diverse lucruri de care HoSeok avea nevoie.

Exact după cum se aștepta, Yeonjun îl sună în zece minute, făcându-l pe HoSeok să rânjească bucuros. Avea în sfârșit să afle informațiile necesare despre cea ce-i luase mințile în așa fel încât să se poată apropia de ea.

- Ascult. îi răspunde băiatul direct, arzând de nerăbdare.

- Vreau să-mi spui despre care fată vorbești? Cea din stânga sau cea din dreapta? îl întrebă Yeonjun.

- Cea din stânga, este îmbrăcată cu haine mai închise la culoare. îi explică HoSeok.

- Bine. Cea despre care vorbești se numește Lee Yu-bi, are douăzeci și cinci de ani. Este detectiv de doi ani la cel mai mare centru de poliție din Seoul. Sora ei, cea din dreapta se numește Yu-mi și a fost diagnosticată cu Alzheimer încă de la naștere. Părinții lor au murit când ambele aveau zece ani, iar de atunci Yu-bi are grijă de sora ei. Cel mai bun prieten al lui Yu-bi este Hwang In-Yeop, unul dintre cei mai buni procurori la ora actuală. El are douăzeci și opt de ani și mereu are grijă de Yu-bi și bunăstarea ei. termină Yeonjin de explicat și comunicat toate informațiile pe care le aflase despre cele două, plus cele despre In-Yeop.

- De fapt, nu mai are grijă de sora ei. spune HoSeok dându-și seama destul de rapid că va avea o problemă în a o face să se apropie de el. Trebuia să ascundă adevărul, faptul că el este cel care i-a ucis sora într-un mod brutal.

- Cum adică nu mai are grijă de sora ei hyung? îl întrebă Yeonjun curios.

- Am ucis o în seara asta. oftă băiatul lăsându-se pe spătarul scaunului în timp ce avea ochii închiși.

Uneori nu gândea când ucidea , era mânat de setea lui de sânge ce-l făcea să-și piardă mințile pe moment, fiind înlocui parcă de un demon din interior ce se hrănea cu fiecare victimă pe care o făcea, după care intra înapoi la locul său.

- Poftim? se auzi cum șatenul de la celălalt capăt se înecă cu ceva, fiind cel mai probabil apă.

- Ai auzi Yeonjun. Am ucis o. Cred că o să se ducă dracului tot planul de a o avea. spune HoSeok după care urlă de nervi trăgându-se cu mâinile de păr, scalpul începând să-l doară, dar asta era fix ultima lui problemă în acel moment.

- Hyung calmează-te. Găsim o soluție, de fapt sunt sigur că ai deja un plan. încercă Yeonjun să-l calmeze, iar acest lucru îi reuși, făcându-l pe HoSeok să stea pe gânduri preț de câteva clipe.

Pe față băiatului se instală un rânjet victorios, având deja planul perfect în mintea sa nebună.

- De fapt, chiar am. Spuneai că lucrează la cel mai mare centru de poliție din Seoul nu? Fă-mi un CV și trimite-l la sediul poliției. Pentru că o să fiu începător, voi fi subaltern și cel mai probabil o să am nevoie de cineva cu care să învăț. Iar cel mai probabil Yu-bi îmi va fi mentor. îi explică HoSeok planul prietenului său ce rămăsese blocat.

- Ești sigur că, chiar ea va fi mentorul tău? vorbi Yeonjun sceptic. Asta nu era neapărat garantat.

- Dacă nu e, atunci o s-o fac să fie. spune  băiatul cu încredere.







" Ne vom vedea curând frumoasa mea."

Mᴀɴɪᴀᴄ :𝚓𝚑𝚜:✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum