Keyifli akşamlar💜💙
Iyi okumalar🙉
.
.Kafamı karıştırmakta nasıl bu kadar becerikli olduğunu kendimle tartışmaya başlamışken tuttuğu bileğimi yavaşça çekerek yaslandığım yerden doğruldum.
"Ne demek istiyorsun? Henüz ne teklifi olduğunu söylemedin, bilmeden net bir cevap mı bekliyorsun?"
Yüzümden kaçırdığı gözlerini aniden gözlerime dikmesiyle afallasamda bakışını görmezden gelerek bir cevap vermesi için gözlerine bakmaya devam ettim. Oldukça ciddi bakıyordu ve beni bu akşam ikinci kere şaşırtıyordu bu ciddi bakışlarıyla.
Tam cevap vermek üzere dudaklarını aralamışken çalan telefonla bakışlarını benden çekip hemen telefonuna yönelmişti. Gerçekten telefon çalmanın sırası mıydı şimdi?
"Efendim?"
...
"Evet, müsaitim söyle."
...
Hah, ne müsaitsin ama değil mi? Kendi kendine teklifte bulunuyor yetmezmiş gibi benden bir onay bekliyordu buna ne denirdi cidden?
"Ah, öyle mi?" Başını birkaç saniye yüzüme çevirip yeniden önüne döndüğünde istemsizce çatılan kaşlarıma engel olamadım.
"Pekâlâ teşekkür ederim, kapatıyorum."
Cihazı kulağından çektiği gibi beklemeden, "Neden baktın öyle?" dedim sertçe. Ah, sert çıkan sesimin ayarını bu aralar kontrol etmekte zorlanıyordum.
"Sana sunacak olduğum teklife gerek kalmadı."
"Ne teklifiydi?"
"Yapmış olduğun evrakları alma durumun işe geri dönmemi sağladığı için teşekkürümü sunmak adına şirkette bir pozisyonda işe girmeni isteyecektim."
Saniyeler içinde idrak edebildiğim sözleriyle irileşen gözlerime engel olamadım. Tanrı aşkına doğru mu duydum az önce?
"Fakat yerine çoktan biri alınmış, menajerim öyle söyledi."
Karşımda bir çocuk gibi ellerini bacakları arasına koymuş oldukça tatlı yüz ifadeleriyle mahçup olmuşçasına bakıyordu yüzüme.
Pekâlâ onu ilk defa böyle yumuşak bir ifadeyle görüyordum. (!)
"Eğer istersen işe girmeni sağlayabilirim."
"Ne- hayır buna gerek yok. Ben halimden gayet memnu-"
Aniden sözlerimi yarıda kesen çalan telefonum olurken, "Afedersin." dedim hemen çantama yönelerek.
Hızla telefonu çıkardığım gibi elime aldığımda uzun zamandır aramadığını fark ettiğim annemin aradığını görmüştüm. Açmazsam merak edebilirdi değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sypros |kth| [Tamamlandı]
Fanfiction"İstersen beni çiz, çünkü bundan sonra bu yüzü daha sık göreceksin." . . 💢 Argo sözler ve kötü davranışlar içeriyor💢 #kth1