Keyifli akşamlar💜💙
Iyi okumalar🙉
.
.Soğuk tenimi coşkuyla öpüyordu sanki. Ayakta artık tutmakta zorlandığım bedenim zangır zangır titriyordu. Nefes aldığım her saniye göğsüm sıkışırken nefesimi vermek daha da katlanılmaz oluyordu.
Düşüncelerim birbirine girmiş bir halde adımlarımı ileri doğru attım. Yürümeye, onun bir kadını öpmesini izlemeye daha da yaklaştım.
Kar üzerimi beyaza boyarken onun kadını öpmeyi bırakması ve kahve saçlarından kar taneleri silkelemesini izlemeye devam ettim.
Tenim uyuşmuş gibiydi. Parmaklarım hareket ettikçe artık acıyordu. Göğsüme hızla çarpan kalp atışım kulaklarımı uğuldatıyordu.
Onu izledikçe hissettiğim her şey katlanılmaz bir hal alıyordu.
Daha fazla yaklaşamadım. Adım atmak sorulan soruları duymak istesem de yapamadım.
Birbirine çarpan dudaklarımdan bıraktığım nefesim gözlerimin önünü buhara bürürken daha fazla olduğum yerde duramadan, bedenimi oldukça zorlayarak geri döndüm.
Kar hızını arttırıyordu ve bedenim bu soğuğa daha ne kadar katlanabilirdi bilmiyordum. Allak bullak olmuş zihnimde dört dönen düşüncelerimi görmezden gelmeye çalışarak sadece okula gitmek için hızlanmaya çalıştım. Hasta olacaktım, ciğerlerim artık nefes alıp vermekten ağrımaya başlamıştı.
Öyle kötü hissediyordum ki, yapmış olduğu her şey beni mahfediyordu. Beni yine berbat bir ruh haliyle yalnız başıma bırakmıştı.
•••
Saat: 19:03
🎑"Tanrı aşkına Min Yoora hala öksürüyorsun."
Elindeki sıcak içeceği parmaklarım arasına alırken yaklaşık iki gün önce Hei'nin ateşini zar zor düşürürken sürekli olarak terlemesini şimdi ben yaşıyordum.
"Gerçekten o kadını öptü mü? Tanrım! Ne biçim bir adam bu? Birde burası haber oldu hemde yine onun yüzden."
Hazırladığı içecekten bir iki yudum alırken aniden aklıma düşen durumla bardağı dudaklarımdan çekerek hızla masaya koydum.
"Ne, ne oldu tadı kötü mü?"
Haberler...
Bacaklarımın bir kısmı göründü, haberlerde onun sevgilisi varmış gibi göründü, bugün o sevgili durumunu doğruladı...
"Min Yoora?"
"Aman Tanrım..."
O kızın yüzü belliydi. Fakat burayı çeken gazeteciler yüzümü çekmeyi başaramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sypros |kth| [Tamamlandı]
Fanfiction"İstersen beni çiz, çünkü bundan sonra bu yüzü daha sık göreceksin." . . 💢 Argo sözler ve kötü davranışlar içeriyor💢 #kth1