1

126 4 0
                                    

H Μαρία περπατούσε δειλά, με τα χέρια σφιχτά δεμένα μπροστά στο στήθος της.
Αυτή την αυθόρμητη κίνηση την έκανε όταν αισθανόταν αμηχανία.
Ήταν πολύ ντροπαλή και όταν την κοιτούσαν στο δρόμο τα έχανε.
Όταν περνούσε από το κάπως κακόφημο καφενείο δίπλα στο μπακάλικο του Τάκη αρκετοι από τους θαμώνες την κοίταζανε και κάποιοι την φλερταρανε αλλά με άγαρμπο, άσχημο τρόπο και αυτήν ένιωσε άσχημα και δεν ήθελε να περναει από κει.
Μπήκε στο χαμοσπιτο και έβγαλε το σάλι της.
Μια γυναίκα γύρω στα 65 καθάρισε πατάτες.
Την πλησίαζε μουδιασμένα.
-Θεία, θέλω κάτι να σου πω. Να, δεν θέλω να ξανα πάω να ψωνίσω από τον Τάκη. Ειπε μια μέρα στην Μελπω, η θεία της που την μεγάλωνε μετά από μισεμο τον γονιο της.
Η Μελπω που ήταν πολυ εύκολη στο θυμό, σηκώθηκε όρθια.
-Και γιατί μωρή? Φωναξε
Η Μαρία δεν αποκρίθηκε αμέσως, την έτρεμε την άγριοφωνάρα της θείας της.
-Σε ρωτάω, γιατί? Στου Τάκη ψωνίζουμε χρόνια και χρόνια...
-Να επειδή... Για να πάω να ψωνίσω... Περνάω αναγκαστικά από το καφενείο, ξέρεις αυτό με το κακό όνομα... Περνάω από εκεί και οι άνδρες με κοιτάζουν και μου κάνουν κορτε, από μακριά βέβαια, αλλά δεν με αφήνουν σε ησυχία. Και αυτο δεν μ αρέσει.
Η Μελπω έκανε μια γκριμάτσα γεμάτη είρωνια.
-Είδανε την όμορφαδα σου και τραλαθηκαν?Αντε από δω!Είπε και μουγκρισε ειρωνικά.
Η Μαρία άφησε το καλαθάκι με τα λιγοστά πράγματα.
-Γιατί σου φαίνεται δα τόσο παράξενο να με κοιτάξει κάποιος? Φυσικό και επόμενο είναι... Ειπε επειδή την πείραξε το ύφος της Μελπως.
Εκανε λίγο πιο μπροστά.
-Και εγώ κορίτσι είμαι. Ειπε και σήκωσε θαρρετά το κεφάλι.
Η άλλη την στραβοκοίταξε.
-Μωρέ αντε μου στο διάβολο από δω πέρα, που θα μου πεις ότι είσαι και κορίτσι! Επειδή μ' αδυνάτισες και έκανες το μαλλί ξανθό με χαμομήλι , τι νομίζεις ότι είσαι, καμία Βουγιουκλάκη? Και πάλι κοντοστουπα είσαι...
Η γριά έσπρωξε μακριά την πλαστική λεκάνη με την καθαρισμένες πατάτες.
Η Μαρία της έριξε μια ματιά, δεν μπορούσε να αφήσει τις προσβολές να περάσουν έτσι και η θεία της γίνονταν έξαλλη και έλεγε ακόμη πιο πολλά.
-Ξέρεις, θεία, στο περιοδικό το διάβασα, και η Βουγιουκλάκη κοντή είναι... Και είδες που έφτασε.
Η γρια δεν μπορούσε να βρει λόγια να απαντήσει και έτσι πέταξε απλά δηλητήριο.
-Κοντή μπορεί να ειναι αλλά αυτή όμως είναι και όμορφη, πολύ, πολύ όμορφη. Οχι, σαν....

Η "σημαδεμενη" Where stories live. Discover now